پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
وزیر جهاد کشاورزی بحث اجتماعی و جامعه‌شناسی را در توسعه بیمه کشاورزی مهم ارزیابی کرد و گفت: بیمه کشاورزی به ویژه در حوزه ارزیابی خسارت باید به یک ادبیات مشترک با بهره‌برداران برسد.
شعار سال: «کاظم خاوازی» در نخستین نشست شورای هماهنگی بیمه کشاورزی بر لزوم تعیین تعرفه بیمه کشاورزی با هماهنگی دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: نمایندگانی از روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان هواشناسی، موسسات تحقیقات کشاورزی نیز در شورای هماهنگی بیمه کشاورزی حضور داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در زمینه طرح‌های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی مانند زنجیره‌های تولید و الگوی کشت، بیمه کشاورزی لازم است مشوق‌هایی را در نظر بگیرد.

خاوازی، توسعه و تسهیل تبادلات اطلاعات و ورود فناوری‌های نو در بیمه کشاورزی را ضروری عنوان کرد و افزود: لازم است آموزش و ترویج در زمینه توسعه بیمه کشاورزی و برنامه‌های پیشگیری از خسارت همکاری کند.

وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: با کمک هیات امنای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مرکز تحقیقات مدیریت ریسک راه اندازی شود.

به گزارش ایرنا، سالانه حدود ۱.۵ میلیون کشاورز تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار دارند و نظام بیمه کشاورزی، طیف گسترده‌ای از ریسک‌های رایج بخش از جمله سیل، خشکسالی، سرماویخبندان و بیماری‌های دام و طیور را زیر پوشش حمایتی خود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 18 آبان  1399، کد خبر: 84102000،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین