پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
کرونا به معنای واقعی توانست ضعف تصمیم گیری و تصمیم سازی یکپارچه و فرابخشی در مقابله با چالش‌ها را در کشور مشخص کند. جایی که شایسته سالاری فدای مصلحت‌ها و ارتباات می‌شود، نباید معجزه در تصمیم گیری‌ها را انتظار داشت. خیانت به انقلاب، به جمهوریت و به اسلامیت نظام، شاخ و دم ندارد. بی ارادگی و فعالیت سلیقه‌ای، شاخ و دم ندارد. مشروط کردن توسعه کشور به چنین نظام اداری، تا چه اندازه معقول می‌تواند باشد؟
شعار سال:آن زمانی که مکرر در خصوص لغو طرح ترافیک هشدار می دادیم، چرا توجهی نشد؟ آن زمان که در خصوص ایرادات و نقایص سیستم اداری در روند خدمات رسانی و افزایش چالش ها هشدار می دادیم، چرا می گفتید بد اخلاقی رسانه ای نکنید؟ آن زمان که از بازرسی های نمایشی و ضعف نظارت ها گلایه مند می شدیم، چرا بی توجهی مکرر می کردید؟ آن زمان که توجه خاص به ثبات اقتصادی را درخواست می کردیم، چرا منافع بخشی و جبران کسری دولت در اولویت بود و ..... .

نتیجه هزاران بی توجهی شده است، وضعیت حاضر. الان هم با انواع بی تدبیری ها و کم تدبیری ها، قصد تیشه بر ریشه زدن را داریم . جامعیت نگاه، طراحی نظام یکپارچه ، تسهیل در خدمات رسانی، افزایش مدارای نظام اداری با مردم ، آگاه سازی و مشارکت طلبی مسئولانه و طلب همدلی از مردم ، کنار نهادن مطلق ادبیات تهدید و توهین و ..... ، چاره کار است.

یادتان هست ، بخاطر آمار کرونا از چند رسانه شکایت شد؟ یادتان هست که هر کس و ناکسی حق زیر سوال بردن رسانه و کم اهمیت جلوه دادن کار تلاشگران عرصه خبر را داشت؟ واقعا یادتان هست یا همان را هم فراموش کرده اید؟

لطفا درس بگیریم. رسانه وظیفه ایجاد تضارب آرا ، گفتمان سازی( برقراری رابطه بین قدرت و شناخت)، به چالش طلبی و پاسخ خواهی، مطالبه گری و مداخله گری قانونی ،آگاه سازی و حساس سازی و ...... ، برعهده دارد.
در دنیای جدید، رسانه را جدی بگیرید تا بسیاری از هزینه های سنگین را پرداخت نکنید.
 
تعداد بازدید : 2


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
طرح هايي كه تو ايران فقط قانون گذاري ميشه اما اعمال نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین