پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: عمدتا عدم همراهی و سخت‌گیری‌های برخی بخش‌های اداری کشور مانند سازمان تامین اجتماعی، کمبود بودجه و منابع مورد نیاز از بزرگ‌ترین چالش‌های ما محسوب می‌شود.
 شعار سال: سید محمد حیدری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «پرتو نوین مدیریت ایرانیان» یا «پنکو» در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو گفت: این شرکت کار خود را از سال ۸۶ شروع کرده و در زمینه‌های بودجه‌ریزی عملیاتی، هزینه‌یابی و مدیریت بر مبنای فعالیت، نظام جامع مدیریت عملکرد، طراحی و تدوین برنامه راهبردی و پیاده سازی و اجرای استراتژی‌ها فعالیت می‌کند و حوزه تخصصی آن حسابداری مدیریت است.

وی ادامه داد: ما برای کمک به مدیران و برای اینکه خدمات مشاوره‌ای جنبه کاربردی و اجرایی داشته باشد، نرم‌افزاری را تحت عنوان بودجه ریزی عملیاتی الماس طراحی کردیم و در این زمینه در کشور پیشگام هستیم. این نرم‌افزار در زمینه محاسبه قیمت تمام شده، روش‌های مختلف بودجه‌ریزی، اجرای نظام مدیریت عملکرد سازمانی کسب و کار‌ها اعم از دولتی یا خصوصی به مدیران کمک می‌کند.

حیدری در مورد نرم افزار الماس بیان کرد: این نرم‌افزار در واقع متد جدیدی را برای بودجه‌ریزی کشور ارائه می‌دهد و مدل مورد تایید سازمان برنامه و بودجه بوده و هم‌اکنون در این سازمان و بسیاری از دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی بازار هدف ما دستگاه‌های دولتی هستند و ما در مجموع در سه حوزه تخصصی آموزش، مشاوره مدیریت و ارائه راهکار نرم‌افزاری در حوزه حسابداری مدیریت فعالیت متمرکز داریم.

وی در مورد برنامه‌های آینده این شرکت اظهار داشت: مدل بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد روش بسیار نوینی است و به تازگی در حال عملیاتی شدن است که هنوز خیلی جای کار دارد و سعی داریم گام‌های بعدی را در کشور اجرا کنیم. می‌توان گفت که فرآیند اجرای کامل نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد بین سه تا ۱۰ سال طول می‌کشد و کشور ما هنوز در گام‌های اولیه این موضوع و آماده‌سازی زیرساخت‌های موردنیاز آن قرار دارد؛ بنابراین همزمان با به‌روز شدن الزامات قانونی و دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های دولتی، سعی داریم که در کنار مشتریان بازار هدف خود، مراحل تکمیلی اجرای نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد را هم اجرایی و عملیاتی کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد چالش‌ها و مشکلات گفت: عمدتا عدم همراهی و سخت‌گیری‌های برخی بخش‌های اداری کشور مانند سازمان تامین اجتماعی در فرآیند کسب‌وکار شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین کمبود بودجه و منابع مورد نیاز در دستگاه دولتی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما محسوب می‌شود.

وی در مورد حامیان این شرکت نیز افزود: فقط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در بحث معافیت‌های مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی حامی ما بوده است.

مدیرعامل شرکت پرتو نوین مدیریت ایرانیان در توصیه به کسب و کار‌های نوپا بیان کرد: سه مساله را در نظر داشته باشند؛ یکی اینکه شناخت دقیق و واقعی از بازار هدف داشته باشند و به صورت رویایی و برآورد‌های غیرواقعی برای کسب‌وکارشان برنامه‌ریزی نکنند. دوم اینکه تیمی را که به عنوان هسته اصلی شرکت خود انتخاب می‌کنند، از افرادی باشد که هم همدلی و همراهی داشته باشند و آخر اینکه با کوچک‌ترین شکست یا عدم موفقیت ناامید نشوند و طوری برنامه‌ریزی کنند که با عدم موفقیت احتمالی و دو سه شکست باز هم بتوانند روی پای خود بایستند و کار خود را پیش ببرند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۹۰۱۴۰، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ادارات دارن دست به دست دولت با بهانه های نابجا برای مردم و عصبی تر کردنشون اهداف دولت رو عملی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین