پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۱۲۰۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
مدیرکل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت:بسیاری از دانشمندان کارآفرینی را معادل ارزش آفرینی می‌دانند و این نشان از اهمیت این مهم در اقتصاد کشور است بنابراین ضرورت دارد که ما به افرادی که دارای ایده و خلاقیت هستند مشاوره دهیم و به او یاد دهیم چگونه سرمایه خود را به درستی استفاده کند.
شعار سال: مهدی حسین نژاد، مدیرکل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در مراسم افتتاحیه هفته جهانی تعاون گفت: بسیاری از دانشمندان کارآفرینی را معادل ارزش آفرینی می‌دانند و این نشان از اهمیت این مهم در اقتصاد کشور است بنابراین ضرورت دارد که ما به افرادی که دارای ایده و خلاقیت هستند مشاوره دهیم و به او یاد دهیم چگونه سرمایه خود را به درستی استفاده کند.

او افزود: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون سعی کرده هم کارآفرینی انجام دهد هم اینکه به اکوسیستم کارآفرینی کمک کند و از آن‌ها حمایت به عمل آورد.

حسین نژاد تصریح کرد: در حال حاضر در بُعد حمایت از کارآفرینان، صندوق ضمانت ۷۰ درصد از وثیقه‌ای که کارآفرینان برای ارائه به بانک نیاز دارند، تامین می‌کند و اگر این کارآفرین در حوزه  دانش بنیان باشد، ۸۰ درصد را تضمین خواهد کرد.

او افزود: برای سرمایه‌ی در گردش شرکت‌های دانش بنیان، ضمانت نامه معاملات را ابداع کردیم تا دو شرکت بتوانند با استفاده از ضمانت نامه ما، بدون هیچ هزینه‌ای معامله انجام دهند و در زمان معین به عهد خود وفا کنند برای مثال فعالان حوزه دام و طیور می‌توانند با استفاده از ضمانت نامه‌های ما مواد اولیه خود را تامین و در زمان موعود مبلغ معین را پرداخت کنند.

مدیرکل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون  گفت: تامین مالی خرد تضمین شده تاکنون مورد غفلت قرار گرفته بود، اما خوشبختانه با استفاده از قانون تعاون توانستیم آن را افتتاح کنیم و از شرکت‌های تعاونی تا مبلغ ۳۰ میلیارد تومان حمایت کنیم.

او افزود: برای توسعه کارآفرینی با همکاری بانک توسعه تعاون، اولین مرکز نوآوری تعاون را راه اندازی کردیم و اکوسیستم‌های کارآفرینی مانند تامین اجتماعی، صندوق‌ها و ... را آنجا مستقر کردیم و حتی برنامه «میدون» به عنوان تبلیغ کننده و پشتیبان به ما پیوسته است تا استارت آپ‌هایی که تمایل به نوآوری دارند، به راحتی حمایت شوند.

حسین پور بیان کرد: ۹ مرکز دیگر در ماه آینده در استان‌های دیگر راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون اظهار کرد: به دنبال سیاست‌های معاونت، توسعه زنجیره و خوشه‌های تولید را در دستور کار قرار دادیم و در این راستا، ۳۰۰ مزرعه میگو در هرمزگان و خوزستان را شناسایی کردیم و برای آن‌ها تعاونی تشکیل دادیم تا از تولید و بسته بندی و فروش مزرعه داران حمایت شوند.

حسین پور گفت: اعتقاد من این است باید ۷ و نیم میلیون دانشجوی موجود در این رشته را حمایت کنیم تا وارد بازار کار شوند و کارآفرینی کنند که البته مراکز نوآوری جهت تسهیل این امر قطعا کمک کننده خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۸۸۴۶۳، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
دم تموم کارفارین ها گرم که با تموم قوا دارن الاش میکنن تا به عده ای نون بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
كارافريني در ايران اون هم در اين دوره طاقت فرسا خيلي كار بزرگيه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین