پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۱۲۲۸۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران: رویکرد ارزش افزوده در این مورد می‌تواند درست باشد. گران‌تر بودن یک کالا به معنای ارزش افزوده بیشتر نیست، یارانه‌ها باعث می‌شود که کالا تولید شود، اما وقتی در دسترس مصرف‌کننده قرار می‌گیرد گران‌تر از کالا‌های خارجی فروخته می‌شود. به جای استفاده از «جلوگیری از خام فروشی» که به نظر شعاری هست باید جهش معدنی داشته باشیم.

شعار سال: سجاد غرقی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در ابتدای هفدهمین نشست اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: طبق آمار ۷۰ درصد از معادن کشور در اختیار منابع طبیعی و بخشی هم در اختیار سازمان انرژی اتمی هستند که کمتر از ۵ درصد آن‌ها تحت پروانه‌های بهره برداری معدنی و نیمی از آن‌ها نیز تعطیل هستند. تفاهم‌نامه‌هایی که با منابع طبیعی و انرژی اتمی بسته شده این محدودیت‌ها را بیشتر کرده است در این مورد تشکل‌ها معدنی پیشنهاداتی را ارائه کرده‌اند. 

وی افزود: رویکرد ارزش افزوده در این مورد می‌تواند درست باشد. گران‌تر بودن یک کالا به معنای ارزش افزوده بیشتر نیست، یارانه‌ها باعث می‌شود که کالا تولید شود اما وقتی در دسترس مصرف‌کننده قرار می‌گیرد گران‌تر از کالاهای خارجی فروخته می‌شود. به جای استفاده از «جلوگیری از خام فروشی» که به نظر شعاری هست باید جهش معدنی داشته باشیم.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:27آبان1399، کدخبر:-، ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
خام فروشي در ايران نه يك اجبار كه يك ارزو شده يك رويا شده و كسي كه در اين بازار هست از خداشه كه خام فروشي كنه و دردسر نكشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
تشكل هايي كه براي معادن در ايران جلسه ميذارن چرا اين موضوع رو به مجلس مطالبه نميكنن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
خيلي چيزا تو اين كشور فقط شعار هست و با اين كارهايي كه اينا ميكنن مردم بي اعتماد تر ميشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
یه وزیر شعار بزارن جای این همه وزیر و مدیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین