پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۱۲۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
بر اساس لیست ابلاغی ۸۰۲قلم ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی که بدون کد رهگیری قابلیت ترخیص دارند به گمرکات سراسر کشور، حدود ۴هزار کالا قابلیت ترخیص با ارز متقاضی دارند.
شعار سال: گمرک ایران از ابلاغ لیست ۸۰۲ قلم ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی که با ارز متقاضی و بدون کد رهگیری قابلیت ترخیص دارند به گمرکات سراسر کشور خبر داد.

بر این اساس، پس از مصوبات اخیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پیرامون ترخیص کالا‌های دپو شده در گمرکات کشور، پیگیری و جلسات مختلف پیرامون مصوبات مذکور و اخیرا نیز بازدید وزیر صمت از روند ترخیص کالا‌ها از گمرکات کشور در بندرعباس، وزارت صمت لیست کالا‌هایی که با شرایط جدید امکان ترخیص آن‌ها از گمرکات سراسر کشور وجود دارد را به گمرک ایران ابلاغ کرد.

متعاقب ابلاغیه وزارت صنعت، گمرک ایران نیز  لیست ۸۰۲ قلم ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی که با ارز متقاضی و بدون کد رهگیری قابلیت ترخیص دارند را به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرد.

مصوبات اخیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و ترخیص تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی با ارز متقاضی از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا هم بر تولید و هم بر اشتغال کشور تاثیرگذار است.

بر اساس این گزارش، در قدم اول گمرک ایران لیست ۳۰۳۶ قلم کالا از گروه‌های کالایی ۲۲، ۲۳ و ۲۴ را برای ترخیص به گمرکات سراسر کشور ابلاغ نمود. در قدم بعدی و با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی، لیستی حدود ۳۰۰ قلم کالا از گروه‌های کالایی ۲۴ و ۲۵ که قابلیت ترخیص با ارز متقاضی را دارند به همکاران خود در سراسر کشور ابلاغ کرد.

معاون گمرک ایران در این خصوص گفته است، در سومین مرحله نیز لیست ۸۰۲ قلم ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی که بدون کد رهگیری قابلیت ترخیص دارند به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۸۲۸۷۰، eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
بازم خداروشکر که این ها دارن به این فکر می افتن که گمرک رو باز کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین