پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
مدیر تیم‌های ملی تکواندو گفت: امکان تغییر در اوزان و انتخاب هوگوپوشان دیگری هم در تیم ملی بانوان وجود دارد و باید با برگزاری اردو‌ها شرایط را بسنجیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.
شعار سال: آرش فرهادیان، مدیر تیم‌های ملی تکواندو درباره عدم برگزاری لیگ برتر این رشته اظهار داشت: درست است که اهمیت برگزاری مسابقات لیگ در رشته‌های رزمی و انفرادی به سبب افزایش آمادگی ورزشکاران بسیار بالاست، اما نمی‌توان مسائل بهداشتی و کرونایی را نادیده گرفت. شرکت در لیگ برتر به افزایش تجربه و ارتقای سطح آمادگی تکواندوکاران کمک بسیاری می‌کند اما الان بیماری کرونا در تمامی سطوح جامعه رخنه کرده و جامعه ورزش و تکواندو هم باید به ضوابط جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس اهمیت بدهد.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: در بسیاری از رشته‌های دیگر هم که مسابقات لیگ و اردوهای ملی را برگزار کردند، متاسفانه دیدیم که برخی ورزشکاران کرونا گرفتند. این به آن معنا نیست که بگوئیم فدراسیون‌ها و ورزشکاران مسائل بهداشتی را رعایت نکرده‌اند، مشکل این است که این ویروس خیلی زیرک شده و به همه‌جا نفوذ می‌کند.

فرهادیان در مورد تعطیلی اردوهای تیم ملی مردان عنوان کرد: از هفته گذشته و با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گرفتیم تا 17 روز اردوی تیم ملی را تعطیل کنیم. البته امکانات و شرایط قرنطینه کردن و پذیرایی از ملی‌پوشان خود در فدراسیون و خانه تکواندو را داشتیم اما خود تکواندوکاران ما دوست داشتند پس از مدت طولانی حضور در اردو دیگر کنار خانواده‌های‌شان باشند و استراحت کنند.

وی همچنین افزود: در چنین شرایطی برای آمادگی هوگوپوشان نمی‌توان تنها به ابعاد فنی و تمرینی و همچنین مسائل خودایمنی و بهداشتی تکیه کرد و آرامش روحی و روانی نیز بسیار تاثیرگذار است. نهایتا تصمیم بر این شد که این 17 روز را به بچه‌ها زمان بدهیم و پس از اتمام این دوره چندروزه با تست PCR و نتیجه منفی کرونا، اردوها در 3 بخش مجزای مردان، زنان و پاراتکواندو را آغاز کنیم.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو به وضعیت دو المپین ایرانی نیز اشاره کرد و تاکید داشت: شرایط میرهاشم حسینی و آرمین هادی‌پور نیز الحمدلله خوب است و هر دو نفر از سطح آمادگی خوبی در اردوها برخوردار بودند. البته که مشکلات و آسیب‌دیدگی‌هایی وجود داشت که با نظر و کنترل کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو کنترل شد و پس از این دوره 17 روزه ان‌شاالله در خدمت المپیکی‌های‌مان هم هستیم.

آرش فرهادیان درباره حواشی پیرامون لیست انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: فعلاً قرار بر این است که مسابقات کسب سهمیه المپیک در بخش زنان، فروردین سال آتی برگزار شود و فکر نمی‌کنم با توجه به شرایط زمانی این رقابت‌ها به تعویق بیفتد. شورای فنی فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بانوان با تشکیل جلساتی متعدد و کارشناسی‌های بسیار در نهایت به اسامی رسیدند که برای مسابقات انتخابی تشکیل اردو دهند.

وی نهایتاً تصریح کرد: افراد خردمند و باتجربه‌ای نسبت به انتخاب 4 بانوی تکواندوکار ایرانی برای حضور در اردوی آماده‌سازی اقدام کرده‌اند و نمی‌شود نظرات کارشناسانه را به هر قیمتی زیرسوال برد. البته امکان تغییر در اوزان و انتخاب هوگوپوشان دیگری هم در تیم ملی بانوان وجود دارد و باید با برگزاری اردوها شرایط را بسنجیم تا تصمیم نهایی گرفته شود. این لیست هنوز قطعی نیست و تلویحاً برای انتخابی‌ها تعیین شده، ممکن است شرایط در اردوها تغییر کند و جایی برای اوزان و ورزشکاران دیگر باز شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از راه دانا، تاریخ انتشار: 1 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:1668932، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
ورزش بانوان در ایران داره حمایت های ویژه خودش رو بعد از مدت ها پیدا میکنه و بهشون بها داده میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین