پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
استاندار همدان با بیان اینکه کارهای مقدماتی برای ثبت جهانی چند اثر مهم این استان انجام شده است، گفت: تا عید نوروز پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه بسته می‌شود.
شعار سال: سید سعید شاهرخی در نشست گردشگری همدان افزود: این استان با داشتن حدود هزار و ۹۰۰ اثر گردشگری که یک هزار و ۶۰ مورد آن ثبت ملی شده است، ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد.

وی نام‌گذاری استان همدان به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران را برندی برای همدان دانست و گفت: این عنوان با تلاش نمایندگان مجلس به همدان داده شده و دارای اعتبار زیادی است.

استاندار همدان ادامه داد: سال ۲۰۱۸ همدان به‌عنوان پایتخت گردشگری آسیا نام‌گذاری شد و این مهم به دلیل داشتن ظرفیت‌های زیاد استان در حوزه گردشگری است.

شاهرخی افزود: توسعه استان همدان بدون گردشگری میسر نخواهد شد و گردشگری می‌تواند تحول بسیاری برای همدان ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه اماکن گردشگری باید باز باشد، چون گردشگری در تقویت روحیه مردم و شادابی آنان بسیار تأثیرگذار است.

استاندار همدان تأکید کرد: اگر مردم همه پروتکل‌های بهداشتی را ۱۰۰ درصد رعایت کرده، فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشند، با زدن ماسک و خودداری از حضور در تجمع‌ها می‌توانند سایر فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: برخی تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته و اصرار بر تعطیلی اماکن گردشگری دارند و این کار ناامید کردن و ترساندن مردم است.

شاهرخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تعامل لازم را با واحد‌های گردشگری داشته باشند و آب، برق و گاز این واحد‌ها را به دلیل بدهی قطع نکنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 4 آذر 1399، کد خبر: 522916،  www.ana.press

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
وقتی در ثبت ملیکردن میراث فرهنگی خودمون این همه ضعف داریم این زمینه ها هنوز برامون زوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین