پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۶۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متأسفانه ارقام بودجه در فروش اوراق در لایحه ۱۴۰۰ افزایش بسیار زیادی نسبت به سالجاری دارد و بایستی آنرا تعدیل کنیم گفت: بودجه شرکت‌های دولتی و درآمد‌های دولت واقعی نیست که باید در ساختار آنرا اصلاح کنیم.
شعار سال: حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: پیش‌بینی‌هایی که از قبل صورت گرفته و هزینه‌های اوراقی که در بودجه‌های سنوات قبل از سوی دولت انجام شده است نشان می‌دهد که ما در زمینه اوراق در سال ۱۴۰۰ به هیچ وجه وضعیت خوبی نخواهیم داشت.
 
ارقام بودجه در لایحه ۱۴۰۰

وی در توضیح بیشتر افزود: متأسفانه ارقام بودجه در لایحه ۱۴۰۰ در خصوص فروش اوراق افزایش بسیار زیادی دارد و بایستی این افزایش را به نحوی در لایحه و با استفاده از اصلاح ساختار بودجه تعدیل کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: بودجه حدود ۸۴۱ هزار میلیارد تومان است که ۲۵۰ هزار میلیارد آن یعنی مالیات‌ها و حقوق گمرکی درآمد واقعی محسوب می‌شود و بقیه را نمی‌توان به عنوان منبع حساب کرد.

حاجی بابایی اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در لایحه به بودجه شرکت‌های دولتی باز می‌گردد، زیرا عدد و رقم بودجه شرکت‌های دولتی واقعی نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: ۹۰ درصد اصلاح ساختار را به صورت هماهنگ با دولت پیش رفته‌ایم این در حالی است که هیچ راهی جز اصلاح ساختار بودجه نداریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۶آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۹۱۵۰۰۰۹۲۸، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
همین اقای حاجی بابایی برای اولین بار لو داد که دولت هیچ گونه کسری بودجه ای نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
اصلاح بودجه های شرکتی در ایران باید توسط اقتصاد دان های حرفه ای در مجلس صورت بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
به نظر من مجلس تا پای جان جلوی دولت ایستادگی میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین