پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۷۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
گویا روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از نوع نگاه ایرانی‌ها به شهید سلیمانی کم اطلاع است. در ابتدا توضیح داده و در انتها حتی به کسانی که ممکن است برایشان شائبه‌های احتمالی ایجاد شده باشد، توهین می‌کند. گناه بزرگ؟ اغراض سیاسی؟ خالی بودن ذهن مردم از اعداد و ارقام بودجه؟ و.. لطفا اول با شهید سلیمانی و نگاه ایرانی‌ها به ایشان اندکی بیشتر آشنا شوید و دوم یاد بگیرید که بدون توهین، توضیح دهید.
شعار سال:روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه در واکنش به شبهات ایجاد شده درباره بودجه بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: این ردیف سال گذشته از سوی مجلس در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به متن قانون بودجه ١٣٩٩ اضافه شد.

  مرکز روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه دراین‌باره نوشت: در سال ١٣٩٨ هم­زمان با شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی لایحه بودجه سال ١٣٩٩ در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی بود که دو ردیف به­ شرح زیر در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تصویب رسید:
 
1-    ردیف ١١١٣٧٧ با عنوان: طرح شهید سلیمانی (پیشرفت و آبادانی دهستان­‌ها)

2-    ردیف ١١١٣٩٨ با عنوان: بنیاد فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی
 
ردیف­‌های مذکور در صفحات ١٠٨ و ١٠٩ قانون بودجه سال ١٣٩٩ (ماده واحده و جداول کلان منابع و مصارف) درج و منتشر شده است.
 
این دو ردیف مشابه سایر ردیف­‌های مربوط به ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لایحه بودجه سال ١۴٠٠ نیز تکرار و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
 
لازم به توضیح است که عموم ردیف‌های بودجه‌ای سپاه به نام شهدای گرانقدر نام­گذاری شده است. لذا دستگاه اجرایی دو ردیف یاد شده با نام "شهید حاج قاسم سلیمانی" ستاد مشترک سپاه پاسداران بوده و ربط دادن آن به خانواده معزز سردار دل­ها گناه بزرگی است که عده‌­ای با اغراض سیاسی از خالی بودن ذهن مردم از اعداد و ارقام بودجه سوءاستفاده می­‌نمایند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار:  16 آذر  1399  ، کدخبر: 570624،www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
اصلاح بودجه در ایران به هیچ عنوان چیز خیلی متفاوت تری از بودجه اولیه ارائه نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
اقاي نوبخت بايد بياد در رابطه با متن اين نامه جوابگو باشه اين كه نشد وضع هركي هرطور دلش خواست رفتار بكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
اصلاح كردن ها در ايران به هيچ عنوان نميتونه جوابگوي نياز سازمان ها و مطالبات مردمي باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین