پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
معاون امور اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تشریح جزئیات راه اندازی ایرتاکسی در این فرودگاه گفت: ۶ هکتار در منطقه هوانوردی عمومی شمالی و در فضایی مستقل از ترمینال‌های موجود این فرودگاه برای راه اندازی تاکسی هوایی در نظر گرفته شده است.
شعار سال: سجاد کمالی پور، ضمن برشمردن برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی در جهان، ورود به بازار‌های جدید، نیاز همه کسب و کار‌های کوچک و بزرگ است.
کمالی پور ضمن اشاره به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر ۱۰ ماهه آن بر افت شدید درآمد‌های صنعت هوانوردی و لزوم کشف بازار‌های جدید درآمدی گفت: تاکسی هوایی یا «ایرتاکسی» از جمله این بازار‌ها است که باید به سرعت در جهت توسعه و گسترش آن دست به کار شویم.
معاون امور اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص اقدامات صورت گرفته برای توسعه این صنعت در شهر فرودگاهی افزود: پروژه ایرتاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در زمینی به مساحت ۶ هکتار در منطقه هوانوردی عمومی شمالی و در فضایی مستقل از ترمینال‌های موجود کلید خورده است.

وی در مورد مزایای استفاده از تاکسی هوایی افزود: استفاده از هواپیما در مسیر‌های مختلف پرواز، بدون استفاده از برنامه پروازی که با صرفه جویی در زمان و هزینه، نیاز‌های بخش‌های مختلف را پوشش می‌دهد و همچنین سرعت بالای حرکت، پرسنل کم و بهره وری زیاد، مصرف سوخت پایین، انعطاف پذیری بالا و سوق دادن صنعت هوانوردی به همه مناطق کشور و منطقه از جمله مزایای استفاده از این صنعت است.

وی در باره سرمایه و اعتبار پروژه و مجری آن نیز اضافه کرد: این پروژه با سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی پویا به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت مناسب جهت پاسخگویی به نیاز‌های ایرتاکسی شکل گرفت، در حال حاضر فعالیت‌های مربوط به طراحی و مهندسی طرح، در حال انجام و تکمیل بوده و به زودی با طی مراحل ساخت و تجهیز، بهره برداری از این پروژه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.
کمالی پور بیان کرد: با توسعه ناوگان ایرتاکسی توسط هواپیمایی پویا، دو فروند هواپیمای امبرائر با ظرفیت ۵۰ نفر و یک فروند چلنجر ۶۰۴ با ظرفیت ۹ نفر خریداری و در کوتاه مدت از سه فروند به ۴ فروند افزایش یافته و توان و ظرفیت مجموعه را افزایش خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۹۱۷۰۰۱۲۹۰.
www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
من نميدونم تا وقتي اين ها روي زمين هزاران مشكل دارن براي چي بايد در اين زمينه اميد به هوا ببندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
تاکسی هوایی در ایران اصلا نمیتونه دردی از درد مردم دوا کنه واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین