پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۴۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به افزایش محسوس مشارکت خیرین در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس، بیان کرد: ۲۱ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی استان از سوی خیرین تأمین می‌شود.
شعار سال: امیر غفوری‌نژاد ۱۹ آذرماه، با اشاره به اینکه جامعه ما در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا به روحیه‌ای به مانند روحیه نیکوکاران و خیرین نیاز دارد، اظهار کرد: آینده هر کشوری را باید در مدارس آن کشور جستجو کرد چراکه مدرسه محل شکل‌گیری هویت و شخصیت افراد است.

وی با اشاره به افزایش مشارکت خیران در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، تصریح کرد: به همان میزان که ساخت مدرسه دارای اهمیت است، تجهیز، نگهداری و توسعه آن هم حائز اهمیت است و در حال حاضر ۲۱ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی لرستان از سوی خیرین تأمین می‌شود.

غفوری‌نژاد با بیان اینکه امسال به‌دلیل شیوع کرونا جشنواره خیران مدرسه‌ساز در قالب پویش آجر به آجر برگزار شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۲ کلاس درس با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. همچنین حذف بخاری‌های نفتی طی چند مرحله در حال انجام است، به‌طوری که ۵۵۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به اینکه تعاملاتی با شرکت گاز استان برای رایگان شدن عملیات گازرسانی به مدارس نوساز صورت گرفته است، اضافه کرد: باید فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان مردم به‌ویژه دانش‌آموزان استان تبلیغ و ترویج دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۹۲۰۱۵۴۱۹، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
لرستان باید در این زمینه خیلی خیلی بهش رسیدگی های لازم صورت بگیره وگرنه به مشکلات زیادی بر میخوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
بازم دم خیرین ایرانی گرم که اگر نبودن معلوم نبود ایران قراره چقد عقب افتاده باقی بمونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین