پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۱۶۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
منابع موثق میدانی به واحد امنیت غذایی موسسه مصاف اطلاع دادند، به دلیل اعمال محدودیت ورود کامیون‌های روس به خاک جمهوری آذربایجان به منظور بارگیری محصولات ایرانی، کرایه‌های حمل محصولات ایرانی به مقصد روسیه به سرعت در حال افزایش است و راننده‌های روس هم درحال سوء استفاده از این فرصت پیش آمده هستند تا نرخ‌ها را بالاتر ببند. کاهش ورود ماشین‌های روس برای بارگیری به ایران منجر به افزایش قیمت‌ها شده است.
شعار سال: منابع موثق میدانی به واحد امنیت غذایی موسسه مصاف اطلاع دادند، به دلیل اعمال محدودیت ورود کامیون های روس به خاک جمهوری آذربایجان به منظور بارگیری محصولات ایرانی، کرایه های حمل محصولات ایرانی به مقصد روسیه به سرعت در حال افزایش است و راننده های روس هم درحال سوء استفاده از این فرصت پیش آمده هستند تا نرخ ها را بالاتر ببند. کاهش ورود ماشین های روس برای بارگیری به ایران منجر به افزایش قیمت ها شده است.

به نظر می رسد وقت آن رسیده تا کوریدور دریایی ایران به آستاراخان روسیه فعال شود. با فعالتر شدن این مسیر دریایی عملاً هزینه حمل با توجه به افزایش قابل توجه حجم بارها کاهش خواهد یافت و به این ترتیب دولت آذربایجان هم فرصت شیطنت و فشار به ایران و روسیه را از دست می دهد!
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال امنیت غذایی موسسه مصاف
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
اصلا تحولاتي كه داره تو شمال غربي ايران رخ ميده رو دوست ندارن حس ناامني ميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین