پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
ساخت آزمایشگاه تخصصی آبزیان چابهار در سال ۹۷ آغاز گردید و در حال حاضر با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی در انتظار تامین اعتبار جهت اتمام مراحل پایانی ساخت و آغاز به کار می‌باشد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل گفت: آزمایشگاه تخصصی آبزیان چابهار که بزرگترین آزمایشگاه آبزیان جنوب شرق کشور نیز می باشد در سال 97 در راستای توسعه سواحل مکران با همکاری اداره کل دامپزشکی استان و اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) کلنگ ساخت آن بر زمین خورد.
 
«مرتضی ذوالفقاری» افزود: ساخت این آزمایشگاه که تا کنون 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته برای اتمام مراحل ساخت و آغاز به کار نیازمند تامین اعتبار از سوی (مراجع ذیصلاح) می باشد و در صورت اتمام ساخت و افتتاح، با توجه به موقعیت شهرستان های کنارک و چابهار می تواند سهم بسزایی در تحول صنعت آبزی پروری در منطقه، توسعه صادرات آبزیان و ارزآوری داشته باشد.
 
شایان ذکر است که در صورت افتتاح و آغاز به کار به موقع آزمایشگاه، سازمان دامپزشکی کشور آمادگی ارسال لوازم و دستگاه های تخصصی جهت تجهیز این آزمایشگاه را داراست.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  حکیم مهر، تاریخ انتشار:   22 آذر  1399  ، کدخبر: 61410، www.hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
خیلی خوبه که داریم کم کم به این زمینه ها برای تولید ورود میکنیم دممون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
پابهار هم هميشه تونسته زمينه اقتصادي خوبي براي توليدگران به وجود بياره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
ارز اوري در اين زمينه ها واقعا ميتونه اسيب زا باشه و نميدونم تا به كي قراره اين همه مشكل رو تحمل كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین