پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
حوادث حین کار هر ساله، ضرر‌های زیادی را متوجه سه سطح فردی، بنگاه و توسعه ملی می‌کند و تاکید وافری بر کاهش آن قرار دارد. اخیرا مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، مدعی کاهش حوادث کار استان از ۴۵۶ نفر به ۴۳۲ نفر شده است. سوال اینجاست که حوادث کار کاهش یافته یا احتیاط‌های ضد کرونایی و بیکاری‌های ایجاد شده، باعث کاهش حوادث شده است؟
شعار سال: مدیر روابط کار اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از آغاز امسال تا پایان آبان ماه ۴۳۲ حادثه ناشی از کار در این استان رخ داد که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال که ۴۵۶ حادثه اتفاق افتاد کمتر شده است.
 
عطا متین فر روز پنجشنبه افزود: در حوادث امسال ۲۶ تن و در حوادث پارسال ۲۲ تن جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که آموزش نقش مهمی در کاهش تلفات حوادث دارد ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی آنچنان که باید شرایط برگزاری آموزش لازم مهیا نشده است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی آموزش و افزایش سیح ایمنی محل فعالیت را دارای نقش مهمی در کاهش تلفات دانست و گفت: در کنار بازدید و بازرسی انجام شده، کارگران و کارفرمایان نیز باید نسبت به رعایت اصول ایمنی تلاش کنند تا از بروز حادثه و صدمات مختلف بعد از آن پیشگیری شود.

وی افزود: در این مدت همچنین ۱۹ هزار بازدید از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شده که به میزان بازرسی‌هایی است که پارسال انجام شده است.

۸۸۷ هزار و ۷۰۳ کارگر بیمه شده در ۸۲ هزار و ۲۸۱ کارگاه استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی مشغول کار هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۸۴۱۵۰۲۶۴، irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
بهتریو سواستفاده کننده از امار همون مرکز امار ایرانه که هیچ پاراکتر موثری رو در یک حادثه یا واقعه در نظر نمیگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین