پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۷۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
نماینده مجلس دهم گفت: مجلس اتفاق تلخی رقم می‌زند که در شان این قوه نیست. مجلس قانونی را می‌نویسد تا از ورود افراد مشخصی جلوگیری کند و افراد مشخص دیگری را به عرصه می‌آورد. این کار یعنی چه معنی می‌دهد؟

شعار سال: «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مجلس دهم، در رابطه با مصوبه مجلس یازدهم درمورد اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجلسی ها به دنبال این هستند که فردی خاص کرسی ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد و این موضوع خوب نیست، کاش مجلس با عجله به چنین کاری دست نمی  زد،  این دست بردن در قانون و وصله پینه کردن آن، نشان می دهد نمایندگان به دنبال موضوع خاصی هستند.
 
او افزود: حقانیت کرسی ریاست جمهوری بر آن است تا فرد شایسته ای را بر کرسی، بنشانند. اگر به دنبال چنین موضوعی بودند باید دقت می کردند که چگونه می توانند فردی شایسته را بر کرسی بنشانند. مجلس از این محتوا خارج شده و قانون را با فرد تطبیق می دهد نه اینکه افراد را به سمت تطابق دادن خود با قانون ببرد، به نظر من این شیوه در شان پارلمان ایران نیست.
 
ایمن آبادی یادآور شد: مجلس اتفاق تلخی رقم می زند که در شان این قوه نیست. مجلس قانونی می نویسد تا از ورود افراد مشخص جلوگیری کند و افراد مشخص دیگری را به عرصه آورد، این کار چه معنی می دهد؟
 
او اضافه کرد: مجلس نباید متناسب با افراد قانون گذاری کند، امروز آذری جهرمی نمی تواند کاندیدا شود و بذرپاش می تواند. ما به همین صورت هم، شاهد کم شدن حضور مردم پای صندوق های رای هستیم اگر به این صورت ادامه بدهیم، شاهد کم تر شدن مشارکت  در زمان انتخابات خواهیم بود که به نوعی بیانگر مداخله سیستماتیک و معنادار در انتخابات است.
 
ایمن آبادی تاکید کرد: طبیعی است که هیچ وقت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و این از ارزش و اعتبار مجلس و درجه محبوبیت مجموع حاکمیت، کاهش می دهد؛ ای کاش مجلس وارد این حواشی نمی شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 27  آذر  1399  ، کدخبر: 1105126، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
این حرف رو داره کسی میزنه که به هیچ عنوان اصلاح طلب نیست و دلسوز نظامه
قالیباف جان دقت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اينكه مجلس رو به اين شكل به گند بكشيم اصلا كار درستي نيست واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین