پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
رئیس‌جمهور گفت: دولت در حد توان و امکانات و با درنظرگرفتن همه جوانب و بررسی کارشناسانه سعی خواهد کرد نظرات اصلاحی مجلس را با حفظ شاکله کلی بودجه لحاظ کند.
شعار سال: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه در یکصد و نودمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به اختصاص بخشی از درآمد‌های احتمالی نفت برای امور زیرساختی و حمایت اجتماعی، ابراز کرد: در بخش زیرساخت‌های اقتصادی هم، هدف ایجاد اشتغال‌های کوچک و متوسط و اجرای پروژه‌های بزرگ است.

وی کاهش فشار اقتصادی بر مردم و تأمین منابع لازم برای ارائه خدمات و بهبود اقتصاد کشور را در تنظیم بودجه اولین موضوع مورد توجه خواند و گفت: در بودجه ۱۴۰۰، با توجه به واقعیت‌های پیشِ‌رو هم منابع لازم برای سرمایه‌گذاری‌های عمرانی دیده شده و هم برای حمایت از اقشار کم‌درآمد، اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در بخش حقوق کارمندان تلاش بر این خواهد بود که همچون سال‌های گذشته تورم جبران شود، اظهار داشت: دولت در حد توان و امکانات و با در نظر گرفتن همه جوانب و بررسی کارشناسانه، سعی خواهد کرد نظرات اصلاحی مجلس را با حفظ شاکله کلی بودجه لحاظ کند.

روحانی خاطر نشان کرد: همه تلاش‌ها برای استفاده از راهکار‌های مناسب در تدوین و تنظیم یک بودجه تأثیرگذار و کارآمد، با هدف رسیدن به نتیجه مطلوب است تا بتوانیم در سال آینده هرچه بیشتر فشار‌ها را از روی اقشار ضعیف و آسیب‏‌پذیر جامعه کمتر کنیم.

در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه موافقتنامه‌های تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا گزارش داد.

رئیس‌جمهور پس از این گزارش، تصریح کرد: عملکرد صادرات و واردات کشور با این اتحادیه در طول سال گذشته نشان داده که با این توافق بازار جدیدی برای صادرات محصولات تولیدی ایران گشوده شده است.

روحانی استفاده از ظرفیت‌های مختلف تجاری و اقتصادی منطقه اوراسیا را یکی از مهمترین فرصت‌های پیشِ‌روی کشورمان دانست و گفت: حضور ایران در اتحادیه اوراسیا، در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و تبعات ناشی از کرونا، بیش از گذشته اهمیت یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۴۱۵۸۰۵، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
اینکه دولت داره در زمینه بودجه کم میذاره دیگه برای همه ملت ایران ثابت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اصلاحات بودجه در ایران واقعا معضلات زیادی رو در بر داشته که مجلس زورش به دولت نمیرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین