پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
نماینده مرم کرمان و راور درمجلس‌ شورای‌ اسلامی با اشاره به اینکه پرونده بنیاد تعاون ناجا هنوز تعیین تکلیف نشده گفت: تا اعاده حقوق کامل پرسنل ناجا کوتاه نمی‌‌آییم.

شعارسال: محمدرضا پور‌ابراهیمی در آخرین روز از هفته ناجا در بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پلیس آگاهی اظهار داشت: امروز نیروهای انتظامی سینه خود را جهت حفظ امنیت نظام جمهوری اسلامی سپر کرده‌اند.

نماینده مرم کرمان و راور در مجلس‌با اشاره به اوضاع ناامن منطقه و قرار گرفتن ایران در مرکز این نا امنی‌ها گفت: باوجود همه ناامنی‌های کشورهای همسایه خوشبختانه ایران از بعد امنیتی هیچ مشکلی نداشته و جزء امن‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حجم عظیم کار و فعالیت نیرو‌های انتظامی عنوان کرد: ورود در حوزه پیشگیری توسط نیروی‌انتظامی جای تقدیر دارد چرا که نظام اجتماعی امروز نیازمند پیشگیری و مقابله است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اظهار‌داشت: نیروی‌انتظامی با کمترین بودجه و حداقل امکانات بهترین عملکرد را تا به امروز داشته و ما تمام تلاش خود را در کمیسیون جهت بهبود شرایط این قشر جان بر کف به کار می‌بندیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده اما تا وضعیت ایده‌آل هنوز فاصله داریم.

پور‌ابراهیمی اختصاص بودجه 6 هزار میلیاردی را برای امنیت ملی در تاریخ کشور بی‌سابقه عنوان کرد و افزود: این بودجه در شرایطی مصوب شد که در طول سال‌های گذشته کمترین میزان فروش نفت را داشتیم و با محدودیت شدید در بحث بودجه روبه‌رو بودیم.

وی با اشاره به ورود کشورهای عربی در بحث کاهش قیمت نقت تصریح کرد: به گفته مسئولان خود این دولت‌ها آنها دست به یک انتحار اقتصادی زدند که خوشبختانه پیروز اصلی جنگ قیمت نفتی ایران بود.

نماینده مرم کرمان و راور در مجلس‌ شورای‌ اسلامی با اشاره به نامشخص بودن پرونده بنیاد تعاون ناجا عنوان کرد: تا تعیین تکلیف و اعاده حقوق کامل پرسنل ناجا کوتاه نمی‌آییم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون از سوی دولت هیچ اقدامی در زمینه مسکن اجتماعی نشده است،خاطر‌نشان کرد: مسکن مهر باوجود همه مشکلات و آسیب‌ها حداقل به خانه‌دار شدن قشری از جامعه کمک کرد و ما امروز آماده‌ایم تا زیر ساخت‌های لازم را جهت خانه‌دار شدن تمامی پرسنل فاقد مسکن نیروی‌انتظامی فراهم کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 15 مهر 1395، کدمطلب: 1206427 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
وضع بانک قوامین که افتضاحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین