پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از بهره برداری طرح هادی در ۴۶ روستای استان طی هفته دولت خبر داد.

شعار سال: علی اصغر آسمانی مقدم اظهار کرد: در هفته دولت امسال طرح هادی در ۴۶ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از این تعداد پنج طرح در شهرستان بیرجند اجرا شده است، بیان کرد: در این هفته طرح های هادی در روستاهای چهکند، دستگرد، رقویی، منظریه و شمس آباد با هزینه کردی بالغ بر یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به بهره برداری از طرح هادی هشت روستای شهرستان قاین در این هفته، عنوان داشت: برای بهره برداری از این پروژه‌ها نیز بالغ بر یک میلیارد و ۵۶ میلیون تومان هزینه شده است.

*بهره برداری از ۴۰۰ واحد مسکن مهر

آسمانی مقدم، بهره برداری از طرح های هادی روستایی در چهار روستای سربیشه با اعتبار ۵۷۹ میلیون تومان، چهار روستای سرایان با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، چهار طرح هادی در شهرستان طبس با هزینه کرد یک میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان، سه طرح در نهبندان با ۶۱۸ میلیون تومان، چهار روستای زیرکوه با ۷۹۰ میلیون تومان و همچنین طرح هادی چهار روستای شهرستان درمیان با هزینه کرد ۹۴۷ میلیون تومان را از دیگر پروژه های افتتاحی این هفته عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین در طی این هفته طرح هادی پنج روستای شهرستان فردوس افتتاح می‌شود که برای بهره برداری از این پروژه‌ها یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی همچنین از بهره برداری ۴۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در هفته دولت خبر داد و گفت: این واحدها با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شود

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1394، کد مطلب: 3041229:www. mehrnews. com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین