پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امتحانات ۲ درس ریاضی و فارسی پایه اول و دوم ابتدایی در استان خوزستان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

شعار سال:دکتر فرهاد ابول‌نژادیان روز شنبه در حاشیه  چهل و سومین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد:  امتحانات ۲ درس این ۲ پایه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.
 
وی با تاکید بر کاهش تعداد بیماران ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان رازی افزود: با همراهی و همکاری مردم استان تعداد بیماران بیمارستان رازی اهواز به صورت چشمگیری کاهش یافته است  و در حال حاضر به همین دلیل بیمارستان  رازی را در ۲ بخش کرونایی و غیرکرونایی  به همه بیماران ارایه خدمت می‌کند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  افزود: بخش غیرکرونایی بیمارستان رازی شامل بخش زنان و زایمان، بخش نوزادان، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش مسمومیت‌ها می باشد که تمامی پزشکان، پرسنل و نیروهای بخش غیرکرونایی از بخش کرونایی جدا هستند و حتی ورودی و خروجی این پرسنل نیز جداسازی شده است.
 
وی ادامه داد: از تمامی پرسنلی که بنا است در بخش غیرکرونایی مشغول به خدمت شوند پیش از شروع کار تست پی سی آر گرفته می‌شود و اطمینان می‌دهیم که ارایه خدمت پزشکان بخش کرونا با بخش غیر کرونا کاملا از هم جدا است.
 
ابول‌نژادیان بیان کرد: داوم و  پشتیبانی از طرح سردار سلیمانی جز دستورکارها بسیار مهم نشست ستاد کرونا بود که معاونت امنیتی و انتظامی استاندار نیز قول حمایت از این طرح را دادند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار:  6 دی  1399  ، کدخبر: 84162299، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
الان ما میدونیم که مردم خوزستان به هیچ عنوان رعایت نمیکنن و اوضاع هم تو شهرشون خوب نیست چرا باید حضوری باشه امتحانات؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
اصلا نباید به هیچ عنوان این اجازه به خوزستانی ها داده میشد به نظر من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
در این زمان کرونایی بین دانش آموزان حداقل فرق نزارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین