پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
مصرف با بیشترین حساسیت! شرکت‎های تولیدکننده شوینده بعد از افزایش قیمت در خرداد و آبان، برای سومین بار قیمت‎ها را افزایش دادند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی شد.

شعار سال: مصرف با بیشترین حساسیت! شرکت‎های تولیدکننده شوینده بعد از افزایش قیمت در خرداد و آبان، برای سومین بار قیمت‎ها را افزایش دادند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی شد.

گرانی مواد شوینده و مصرف با بیشترین حساسیت!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 7 دی 1399، کد خبر: 4956563،  www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
لعنت به گرونی که مرد هارو بدترین موجود دنیا در خونه کرده اقا به پیر به پیغمبر که زندگی سخت شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین