پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۲۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
با وجود افزایش مجدد و البته غیرقانونی مواد شوینده (سومین بار در یک سال) توسط کارخانه‌ها، تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده، ادعای برخورد دارد، بنظر شما سازمان حمایت از مصرف کننده، چقدر موفق عمل کرده است؟!
شعار سال: محمد علی اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران اظهار کرد: شوینده‌ها در اوایل هفته افزایش قیمت داشتند و حدود یک ماه پیش هم رقمی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد شوینده‌ها افزایش قیمت داشته اند که به اعتقاد بنده افزایشی که صورت گرفته خیلی موجه نبوده است.

وی ادامه داد: ما در کشور تمام مواد اولیه را تولید می‌کنیم و اخیرا اگر افزایشی هم باشد ما قطعا برخورد می‌کنیم و منوط به این است که سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت تمام شده‌ی کالا‌هایی که عرضه می‌شود را به ما اطلاع دهند تا قیمت مازاد بر آن را تحت تعقیب قرار دهیم.

اسفنانی تصریح کرد: از سازمان صمت و اتاق اصناف هم درخواست می‌کنیم که بازرسانشان موضوع را به جدیت بررسی کنند چنانچه تخلفی مشاهده کردند گزارش کنند تا شعب ما رسیدگی کنند و حکم لازم را صادر کنند.

وی افزود:ما مجموعه بازرس محوریم که حتما باید پرونده‌های تخلف از سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا اتاق اصناف و یا خود سازمان حمایت برای ما به عنوان گزارش تخلف تهیه شود و برای ما ارسال شود و رسیدگی کنیم. ما مرجعه شبه قضایی هستیم که رسیدگی می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: ما قطعا در طرح گشت‌های خود این موضوع را قرار خواهیم داد و باید این عزیزانی که گفتم گزارش تخلفی تهیه کنند و به ما ارسال کنند، ولی اگر این اقدام را انجام ندهند ما به این موضوع ورود خواهیم کرد.
 
تعداد بازدید : 2
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فردا، تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۱۳۸۳، fardanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
این سازمان حمایت هم دیگه داره تو نظارت های خودش شورش رو در میاره واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
سازمان حمایت هم این نکته رو میدونه که مردم به شدت در زمینه های نظارتی شون گله دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین