پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
علیرضا نصر، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان طی مراسمی اظهار داشت: امروز اگر نگران آسیب‌های اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار و محروم هستیم با پند و اندرز نمی‌توانیم این آسیب‌ها را از بین ببریم؛ لازم است تسهیلات و امکانات در این مناطق فراهم شود تا با استفاده از این امکانات جوانان و نوجوانان رشد کرده و در مسیر صحیح زندگی قرار بگیرند.

شعار سال: علیرضا نصر، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در آغاز و بهره‌برداری ۶٩٣ میلیارد ریال طرح عمرانی و ورزشی درمنطقه_١۴ اصفهان در بیست و دومین برنامه هر_یکشنبه_یک_افتتاح گفت:  امروز در منطقه ١۴ شاهد بهره برداری و کلنگ زنی چند پروژه هستیم، ورزشگاه سهراب در منطقه چهارده توسط بخش خصوصی احداث شده است. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد تا هر سرمایه گذاری بهره کافی را از سرمایه گذاری خود ببرد تا اشتیاق بیشتری برای کار در مناطق محروم پیدا کند. مدیریت شهری نیز باید شرایط را برای بخش خصوصی فراهم کند تا شاهد اتفاقات خوب در شهر باشیم.

 امروز اگر نگران آسیب‌های اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار و محروم هستیم با پند و اندرز نمی توانیم این آسیب ها را از بین ببریم؛ لازم است تسهیلات و امکانات در این مناطق فراهم شود تا با استفاده از این امکانات جوانان و نوجوانان رشد کرده و در مسیر صحیح زندگی قرار بگیرند.

امیدواریم سرمایه‌گذاران اشتیاق بیشتری برای کار در مناطق محروم داشته باشند.

کاهش آسیب‌های اجتماعی با پند و اندرز امکان پذیر نیست


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی شبکه شهر

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
اسیب اجتماعی در ایران هنوز در مرحله پژوهشی خودش گیر کرده شک نداشته باشید به این موضوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
تا حالا که کشور رو با دعا و نصیحت گذروندین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین