پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۵۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
اصولگرایان از هم‌اکنون دو دسته شده‌اند؛ شورای وحدت و شورای ائتلاف، جداگانه سعی دارند محوریت وحدت یا ائتلاف را پیش ببرند. این در حالی است که به نظر می‌رسد هر دو گروه از جذب جبهه پایداری ناکام مانده‌اند. در این صورت باید گفت حداقل تا انتخابات ۱۴۰۰ و شورا‌های شهر و روستا باید انتظار سه لیست اصولگرایانه را داشته باشیم.
شعار سال: اصولگرایان از هم‌اکنون دو دسته شده‌اند؛ شورای وحدت و شورای ائتلاف، جداگانه سعی دارند محوریت وحدت یا ائتلاف را پیش ببرند. این در حالی است که به نظر می‌رسد هر دو گروه از جذب جبهه پایداری ناکام مانده‌اند.

در این صورت باید گفت حداقل تا انتخابات ۱۴۰۰ و شورا‌های شهر و روستا باید انتظار سه لیست اصولگرایانه را داشته باشیم. شورای وحدت با محوریت جامعه روحانیت فعال شده و شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب که در وزارت کشور به‌عنوان جبهه ثبت شده‌اند، با مسئولیت غلامعلی حدادعادل فعال است.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب همان شورایی است که خروجی‌اش مجلس اصولگرایان فعلی شده؛ خروجی‌ای که مشخص است برخی از اصولگرایان از آن ناراضی هستند و برای همین حاضر نشده‌اند دوباره ذیل آن گردهم آیند

برخی دیگر نیز آن را سازوکاری موقتی دانسته‌اند که صرفا برای انتخابات مجلس فعال شده بود؛ برای همین اصالت را به شورای وحدت می‌دهند که جامعه روحانیت در َآن نقطه ثقل اصلی است و آن‌طور که سخنگوی این جامعه گفته، می‌خواهد این بار مانع این شود که محوریت آن زیر سؤال رود یا دنباله‌رو جریان‌های دیگر شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:  8 دی ۱۳۹۹، کد خبر:98504، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اصول گراها در ایران هیچ وقت نتونستن وحدت لازم رو داشته باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
تا کی می‌خوان تو یه جبه و حزب چند دستگی وجود داشته باشه یه نفر رو تایید کنند ولی یک نفر قوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اصولگرا ها در ایران اگر وحدت داشته باشن انتخابات 1400 رو پیشاپیش بهشون تبریک میگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اصولگرا ها در ایران واقعا مشکلات زیادی رو برای مردم به بار اوردن نباید بهشون دوباره اعتماد کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین