پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
استاندار مازندران گفت: 3 هزار و 800 طرح نیمه تمام در مازندران وجود دارد که نیازمند اقدام جهادی است.//////////پیگیری وعد هها – استانی
شعارسال: ربیع فلاح‌جلودار در آیین واگذاری هزار قطعه اسناد مالکیت بنیاد مستضعفان به مردم مازندران در فریدونکنار، با اشاره به باقی‌ماندن مشکلات بنیاد علوی در طی سال‌های متمادی، اظهار کرد: آیین‌نامه‌های رهبری برای رفع مشکل املاک علوی صادر شد و در سال اقتصاد مقاومتی باید تلاش شود تا در فرصت‌های اقتصادی راهکارهای موثر را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: در مازندران به لحاظ اتحاد و همدلی توسعه متوازنی شکل گرفته و با وجود همه کاستی‌ها حدود ۴ هزار و ۸۰۰ طرح افتتاح شد و حدود ۳۸۰۰ طرح با مشکلات زیادی مثل طرح نیمه تمام و کمبود بودجه مواجه هستند.

فلاح تصریح کرد: در زمینه اقتصاد، کشاورزی در مازندران ۲۵ درصد اشتغال را در بر می‌گیرد و مستضعفان واحدهای تولیدی خوبی را به کارگیری کردند و تولید بذر با همکاری سایر ارگان‌ها در حال پیگیری است.

استاندار مازندران، گفت: باید تا آنجا که ممکن است با راه اندازی تولیدی‌های دامپروری و گردشگری از سوی بنیاد اقتصاد را در مازندران فعال کرد.

این مسئول، تصریح کرد: باید مکان‌هایی که امکان سرمایه گذاری در مازندران وجود دارد با همکاری استانداری شرایط برای راه‌اندازی مکان‌های تولیدی فراهم شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 مهر 1395، کدخبر: 915415، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین