پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی گفت: اقتصاد کشاورزی استان مازندران نیازمند بازنگری است.

شعار سال: حسین نیازآذری در هم‌اندیشی مدیران دوایر و روسای خدمات کشاورزی شهرستان بابل با بیان ناراضی بودن کشاورزان از مشکلات و چالش‌های فرا روی کشاورزی اظهار داشت: اقتصاد کشاورزی به‌ شدت شکننده بوده و قابل اعتماد نیست و به‌دلیل ارزان بودن محصولات، کشاورزان انگیزه کمی برای ادامه فعالیت دارند.

وی اعتبار تخصیصی برای جبران بخشی از خسارات ناشی از برف را در مقابل حجم خسارت‌ها ناکافی دانست و خواستار توجه بیش از پیش دولت به خسارت دیدگان شد.

نیازآذری با اشاره اینکه شهرستان بابل در تولید انواع محصولات کشاورزی رتبه برتر استان را دارد طرح تسطیح اراضی کشاورزی را یک کام دانست و گفت: همزمان با این طرح الگوی کشت، خرید تضمینی و بیمه محصولات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت پایین محصولات کشاورزی با اهداف اقتصاد مقاومتی در تعارض بوده و اگر کشاورزی را برای امنیت غذایی مهم می‌دانیم شایسته است حمایت همه جانبه از کشاورزان صورت پذیرد.

نیازآذری نماینده بابل در سخنانی پیرامون امنیت غذایی از عدم تناسب منابع و مصارف بخش کشاورزی انتقاد کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1281650:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین