پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۱۹۹۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت تامین گندم مورد نیاز کارخانجات آرد سازی را از اولویت‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران دانست.
شعار سال: یزدان سیف، مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران طی سفر به استان اصفهان و دیدار با روسای انجمن صنفی کارخانجات آرد سازی آن استان ضمن اعلام اینکه تامین گندم مورد نیاز کارخانجات آرد سازی از اولویت‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران است از مدیران کارخانجات آرد سازی خواست ازتمام ظرفیشت خود در زمینه تولید آرد استفاده کنند.

یزدان سیف دلیل ندادن مجوزجدید برای تاسیس کارخانجات آرد را اشباع استان در ظرفیت آرد سازی اعلام کرد.

وی از برگزاری یک نشست با انجمن‌های آرد سازی سراسر کشور خبر داد و افزود: به منظور بررسی و رفع مشکلات کارخانجات در آینده نزدیک یک نشست با انجمن‌های آرد سازی سراسر کشور خواهیم داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت ضمن اعلام اینکه پرداخت یارانه به بخش گندم و آرد موجب فساد و بیمار شدن اقتصاد کشور می‌شود بر شکستن انحصار فروش سبوس کارخانجات آرد تاکید کرد.

وی در ادامه بر لزوم به روز شدن پرداخت دستمزد آسیابانی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد این موضوع به ستاد تنظیم بازار ارائه شده است.

در این نشست همچنین محسن ضیایی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان ضمن اعلام فعالیت تعداد ۱۸ کارخانه آرد سازی و همچنین ۴۸۰۰ واحد نانوایی در سطح استان اصفهان افزود: بر اساس گزارش‌های مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران آرد و نان استان اصفهان از کیفیت مطلوبی برخوردار است

محسن ضیائی، گزارشی در خصوص عملکرد ۹ ماهه سال جاری این اداره به منظور تامین گندم و توزیع کالا‌های اساسی مردم استان ارائه کرد و گفت: کالا‌های اساسی شکر، روغن و برنج از طریق فروشگ‌های زنجیره‌ای به موقع در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

درآغاز این نشست تعدادی از مدیر عامل کارخانجات آرد سازی نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه صنعت گندم، آرد و نان، خواستار رفع مشکلات خود در خصوص تولید این کالای مهم و استراتژیک شدند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سیمای اقتصادی، تاریخ انتشار:  11 دی ۱۳۹۹، کد خبر:49019، iraneno.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
ما در زمینه گندم خودکفا بودیم هرچی میکشیم از دست همین اقای حجاریان هست
ناشناس
Netherlands
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
در زمینه گندم باید قبول کنیم که هیچ وقت یک نفر مقصر نیست سیستم به این سمت حرکت کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین