پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 21
کد خبر: ۳۲۰۴۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
شهردار منطقه ۱۹ بر ضرورت بازنگری در طرح تفصیلی بزرگراه آزادگان به منظور افزایش ایمنی این محور و کاهش تصادفات تأکید کرد.
شعار سال: علی توکلی شهردار منطقه عرض زیاد معبر کندروی بزرگراه آزادگان و وجود دسترسی‌های غیر مجاز در این معبر را عامل مهمی در بروز تصادفات دانست و گفت: برهمین اساس اصلاح اتصالات بزرگراه آزادگان از محور شهید کاظمی تا آیت اله سعیدی در حال بررسی است و پیشنهاد بازنگری در این معبر نیز به سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران ارائه شده است.

او خاطرنشان کرد: کاهش عرض کندرو و مسدودسازی دسترسی‌های متعدد در مسیر تأثیر قابل چشمگیری در ایمن سازی این محور مواصلاتی پرتردد خواهد داشت. ضمن اینکه برای ایمن سازی تردد عابرین پیاده طی هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور آزادگان و طرح‌های پیشنهادی مقرر شده تا تعدادی از پهلوگاه‌ها در تندرو و کندرو‌ها مورد بررسی قرار گیرد که در همین راستا دو پهلوگاه تأیید و به منطقه ابلاغ شده است.

شهردار منطقه در ادامه از انتقال اتوبوس‌های انتهای خیابان پیروز به محوطه ورودی شهرداری ناحیه ۳ به سمت شقایق خبر داد و گفت: با توجه به استقبال شورایاران از این طرح و تأیید اتوبوسرانی منطقه، بزودی اجرا خواهد شد.

او اظهار کرد: بررسی‌های لازم برای انتقال و جابجایی این اتوبوس‌ها که در دو خط میدان بهمن و مترو علی آباد خدمات رسانی می‌کنند صورت گرفته است و بزودی کانکس و سرپناه برای ایستگاه اتوبوس‌ها در نقطه جدید، ایجاد می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۵۳۸، http://shahr.ir/
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
کاهش تصادفات در ایران مستلزم تشکیل یک کارگروه با همت در ایران متشکل از سران مربوط به این حوزه ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
ترافيك تهران نتونسته حتي به مرز كنترل برسه چه برسه رفع مشكل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
افزايش ايمني جاده اي بايد زودتر از اين ها به كل كشور ابلاغ ميشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
كاهش تصادفات در ايران نتونسته با مديريت صحيح در ايران روي بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین