پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۰۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
سیدمهدی هاشمی؛ درباره فعال شدن ستاد‌های انتخاباتی حامیان آقای سیدابراهیم رئیسی گفت: بسیاری از تشکل ها، احزاب و گروه‌های شناسنامه دار و شخصیت‌های مطرح درخواست دارند که آقای رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نامزد شود. این ستاد‌ها خودجوش فعال شده اند
شعار سال: سیدمهدی هاشمی؛ درباره  فعال شدن ستاد‌های انتخاباتی حامیان آقای سیدابراهیم رئیسی گفت: بسیاری از تشکل ها، احزاب و گروه‌های شناسنامه دار و شخصیت‌های مطرح درخواست دارند که آقای رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نامزد شود، اما ایشان تا به امروز پاسخ مثبتی نداده اند، در گذشته نیز پاسخ‌های منفی متعددی از سوی ایشان شنیده شده است. حالا اینکه این فشار‌ها کارساز باشد یا خیر معلوم نیست.  

وی افزود: احزاب، تشکل ها، گروه‌ها و شخصیت‌ها اعلام آمادگی کردند برای اینکه ستاد‌های انتخاباتی آقای رئیسی را طبق برنامه ریزی با پشتیبانی مردمی راه اندازی کنند. در واقع این یک حرکت خودجوش است، اما آقای رئیسی تا به الان این موضوع را نپذیرفته اند و هیچ اقدام عملیاتی و اجرایی در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس ستاد استان تهران سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی که این تقاضا شکل گرفته برای آن است که احزاب، تشکل ها، گروه‌ها و شخصیت‌ها معتقدند روی فرد دیگری وحدت و اجماع شکل نخواهد گرفت.

وی درباره انتخاب مرتضی آقاتهرانی به عنوان مسئول رایزنی برای سیدابراهیم رئیسی، ادامه داد: این خبر را تأیید نمی‌کنم. تنوع تقاضا و مطالبه برای کاندیداتوری آقای رئیسی از سوی تشکل‌های مختلف اعم سیاسی، اجتماعی، مذهبی، علمی و پژوهشی وجود دارد، ولی اینکه بگوییم فردی نمایندگی پیدا کرده است خیر این طور نیست.

هاشمی درباره محوریت جبهه پایداری در عرصه فعالیت انتخاباتی برای سید ابراهیم رئیسی، یادآور شد: خیر این طور نیست، جبهه پایداری بخشی از آن مجموعه تشکل‌های شناسنامه دار است و خیلی‌های دیگر هم هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده‌بان‌ایران، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۶۸۷، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
اینکه از الان همه چیز معلومه ولی به مردم نمیگیم خیلی تو انتخابشون تاثیر منفی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
الان ما تو ايران وقتي حزبي نيستيم چرا بايد از لفظ حزب استفاده كنيم؟ اينطوري مردم در انتخابشون گمراه ميشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
به همین زودی عمر این دولت هم تموم شد و چیزی جز بدبختی برای مردم ما باقی نزاشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین