پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
عضو کمیته مشورتی پروژه کمربند جنوبی مشهد گفت: براساس اظهارات انجمن ارزیابی محیط زیست ایران، شهرداری مشهد نتایج پیوست زیست محیطی کمربند جنوبی را رد کرده است.
شعار سال: مهدی کلاهی، عضو کمیته مشورتی پروژه کمربند جنوبی مشهد با اشاره به انجام این مطالعات تا چهار فصل اظهار کرد: در جلسه‌ای که در ۲۲ دی تشکیل شد، مسئولان انجمن ارزیابی محیط زیست ایران که مسئولیت مطالعات محیط زیستی این پروژه را به عهده دارند، اعلام کردند که سه فصل اول مطالعات درباره مشخصات منطقه است و قبلا به کارفرما و ناظر، یعنی شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد ارائه شده است. فصل چهارم هم که شامل ارزیابی محیط زیستی کمربند جنوبی است، به شهرداری مشهد ارائه شده؛ اما شهرداری این فصل را به شورای نظارت بر مطالعات محیط زیستی کمربند جنوبی مشهد تحویل نداده است.

کلاهی با اشاره به اینکه در این جلسه علاوه بر اساتید دانشگاهی، اعضای سمن‌های محیط زیستی استان، نماینده دادستانی و دیگر ارگان‌های مربوطه حضور داشتند، افزود: براساس اظهارات مشاور مطالعات محیط زیستی این پروژه، فصل چهارم این مطالعات به دانشگاه فردوسی هم تحویل نشده بود و این موضوع باعث گله مندی مسئولان انجمن ارزیابی محیط زیست ایران از شهرداری مشهد بود.

این عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: امروز از سوی انجمن ارزیابی محیط زیست ایران نامه‌ای به دست من رسیده که خطاب آن به شهردار مشهد است و درباره تغییر کارفرمای مطالعات محیط زیستی در شهرداری مشهد گلایه می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: snn.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین