پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
ریاست محترم قوه قضائیه، همانگونه که در استان سمنان بیان نموده و تاکید کرده اید، مردم از شما انتظار پاسخگویی به شکایات و درخواست‌ها را دارند. لطفا پاسخگو باشید که چرا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صدور اسناد مردم را با بهانه واهی تعارض، سال‌های سال مسکوت می‌گذارد. کلیه اسناد چنین فسادی قابل تقدیم به دفتر شما یا حفاظت قوه است. منتظر پاسخ هستیم جناب آقای رئیسی عزیز.
شعار سال: آیت الله رئیسی در سفر به استان سمنان دستور داد به تک به تک نامه‌های مردمی رسیدگی و پاسخ داده شود.

رویه‌ای نامیمون و فساد آمیز در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جریان دارد که طی آن، با هدف عدم صدور سند برای برخی از املاک، بحث تعارض را مطرح کرده و پرونده را سال‌های سال معطل می‌کنند.
 
تعارضی که فی الواقع بنا بر حکم دادگاه وجود نداشته یا کمترین اقدامی برای رفع آن صورت نمی‌گیرد. در مرحله بعدی با انواع بهانه تراشی‌ها، ایجاد انحراف در چنین پرونده‌هایی دنباله گیری می‌شود.

آقای رئیسی، ما اسناد فساد در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را در اختیار داریم. لطف دستور بفرمائید تا در اختیار حفاظت قوه قرار گیرد.
 
 
تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۱۱۰۳۰۰۰۰۰۷، farsnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین