پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال: آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار با اشاره به پیشرفت‌های روز افزون کشور گفت: بخشی از این پیشرفت‌ها مرهون زحمت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است. وی اظهار داشت: ماه بهمن را که در حقیقت، بهار انقلاب است، به شما و همکارانتان تبریک عرض می‌کنم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین در ادامه به پیشرفت‌های روز افزون انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه‌ها و سال‌های اولیه با شکست مواجه شود، اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می‌کند. وی افزود: بخشی از این پیشرفت‌ها مرهون زحمت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است.
 
مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج)

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و ارتقا امنیت کشور برای آنان آرزوی موفقیت کردند. گزارش حاکی است: در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات با ابراز خشنودی از انتخاب آیت الله حسینی بوشهری به ریاست جامعه مدرسین، به بیان گزارشی از آخرین تحول‌های کشور و منطقه پرداخت.

علوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد بی ثباتی و ناامن سازی کشور گزارشی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی این توطئه‌ها ارائه کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۹۶۲۲۱، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین