پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
امام‌جمعه کوهدشت در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان گفت: کوهدشت نیاز به فعالیت در عرصه‌های ایجاد اشتغال، درمان و راه دارد.

شعار سال : حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری کوهدشت که در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما اگر در همه زمینه‌ها بتوانیم به پیشرفت برسیم، اما دارای دین و ارزشی نباشیم از دیدگاه اسلام فایده‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با روحیه‌ای جهادی و نیتی خالص به‌دنبال رفع مشکلات مردم باشند، افزود: فرمانداران باید با ارائه برنامه و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در جهت پیگیری امور تلاش کنند.

امام‌جمعه کوهدشت مردم‌داری را لازمه کار مسئولان دانست و عنوان کرد: مسئولان باید در کنار ساماندهی امور دارای روحیه مردم‌داری باشند و نسبت به مردم با خوش‌رویی رفتار کنند.

وی بیان کرد: مسئولیت‌ها وسیله‌ای برای خدمت به مردم است و ما باید نسبت به عملکرد خود در پیشگاه خداوند و هم‌چنین مردم پاسخگو باشیم.

طهماسبی گفت: شهرستان کوهدشت نیاز به فعالیت در عرصه‌های ایجاد اشتغال، درمان و راه دارد و همه باید دست‌دردست هم برای رفع محرومیت در این شهرستان تلاش کنیم.

مجتبی بیرانوند سرپرست فرمانداری کوهدشت نیز در این آئین با بیان اینکه خدمت به مردم این شهرستان توفیق  و افتخار مضاعف می‌خواهد، اظهار داشت: مردم کوهدشت لایق بیش‌ترین خدمات هستند و امیدوارم که اقدامات خوبی را با کمک مجموعه شورای اداریدر این شهرستان انجام دهیم.

وی با اشاره به آمار بیکاری در کوهدشت عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به بهبود وضعیت اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان تلاش خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری کوهدشت عنوان کرد: قول خواهم داد که انتخابات 1400 را به‌صورت سالم، شفاف و بی‌طرفانه در این شهرستان با کمک مجموعه شورای اداری، اعضای شورای تأمین و هیئت‌های اجرایی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: اعتماد مردم به هیئت‌های اجرایی انتخابات 1400 را در کوهدشت ضمانت می‌کنم و قول می‌دهم که حافظ رأی مردم در این انتخابات باشم.

معاون استاندار لرستان: خدمات دولت در دهه فجر تبیین و اطلاع‌رسانی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: ما باید  قدر نعمت جمهوری اسلامی که با ایثارگری مردم به ثمر نشسته‌است را بدانیم.

محمود ثمینی  با اشاره به فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری‌ امام‌خمینی(ره) و رشادت‌های مردم پیروز شد و تعدادی از جوانان این مرز و بوم  نیز جان خود را در دوران دفاع‌مقدس فدای آرمان‌های انقلاب کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه خدمت به مردم کمترین وظیفه ما در قبال انقلاب و ادای دین به شهداست، عنوان کرد: دشمنان در پی ساقط‌کردن انقلاب اسلامی هستند، اما این انقلاب در زمان حیات بابرکت امام خمینی (ره) بالنده‌تر از دوران ابتدایی خود شد و در ادامه هدایت این کشتی عظیم به‌دست امام خامنه‌ای در اوضاع متلاطم جهانی رسیده‌است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی برخلاف یاوه‌گویی استکبار جهانی و دشمنان هم‌چنان بالنده است و دشمنان هر چقدر از مردم ایران شکست می‌خورند، اما باز هم درس عبرت نمی‌گیرند و در پی توطئه برای انقلاب هستند.

ثمینی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت این سردار برکات بزرگی را برای جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد و مراسم تشییع سردار سلیمانی نیز جزو کم‌نظیرترین مراسم‌ها پس‌از ارتحال امام(ره) بوده‌است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه تمام دولت‌ها پس‌از پیروزی انقلاب به سهم خودشان به مردم خدمت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در شرایط سخت تحریم روی کار آمد و مردم با وجود اینکه در این شرایط گذران زندگی می‌کنند، اما به‌اندازه سر سوزنی در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آیند.

ثمینی با اشاره به فرارسیدن سالگرد چهل‌ودومین انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم ارائه خدمات دولت در دهه‌ فجر اظهار داشت: ما باید با ارائه عملکرد و خدمات دولت مردم را نسبت به آینده انقلاب امیدوار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کوهدشت افزود: بی‌طرفی جزو راهبردهای برگزاری انتخابات در لرستان بود و بالتبع آن نیز یک انتخابات سالم، قانونمند و بی‌طرفانه در کوهدشت برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: انتخابات مجلس یازدهم با آرامش در کوهدشت برگزار شد و بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال در این شهرستان فراهم است.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله مردم لرستان در انتخابات 1400 باز هم همراهی لازم را برای حضور در پای صندوق‌‌های رأی داشته باشند تا برگ زرینی را در انتخابات این استان رقم بزنیم.

صبح امروز در طی آئینی مجتبی بیرانوند به‌عنوان سرپرست فرمانداری کوهدشت منصوب شد و از زحمات ماشاءالله نعمتی فرماندار پیشین این شهرستان نیز تقدیر به‌عمل آمد.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 4 بهمن 99 ، کد خبر : 2437994 ، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین