پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
دولت قطر قصد دارد دومین شهر رسانه‌ای خلیج فارس را در شهر دوحه راه‌اندازی کند. اولین شهر رسانه‌ای این منطقه در امارات متحده عربی ایجاد شد و قطری‌ها نیز از سال گذشته قانونی برای ایجاد یک منطقه آزاد رسانه‌ای بین‌المللی تدوین کرده‌اند.

شعار سال:دولت قطر قصد دارد دومین شهر رسانه‌ای خلیج فارس را در شهر دوحه راه‌اندازی کند. اولین شهر رسانه‌ای این منطقه در امارات متحده عربی ایجاد شد و قطری‌ها نیز از سال گذشته قانونی برای ایجاد یک منطقه آزاد رسانه‌ای بین‌المللی تدوین کرده‌اند.

مهم‌ترین مأموریت این مرکز، مدیریت و توسعه فعالیت رسانه‌ای قطر در جهان اعلام شده و قرار است تمرکز آن بر پشتیبانی و حمایت از رسانه‌های دیجیتالی باشد.

قطر برای فعالیت افراد و شرکت‌ها در این شهر رسانه‌ای،معافیت مالیاتی در نظر گرفته و اعلام کرده؛آمادگی اعطای هرگونه مجوز برای پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و انتشار و توزیع روزنامه، مجله و کتاب را دارد.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال باشگاه روزنامه نگاران ایران

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین