پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
علیرضا خزائلی از بهره برداری ۱۰ طرح مرمتی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین ۲ طرح گردشگری و یک کارگاه صنایع دستی نیز در این ایام به بهره برداری خواهد رسید که بر این اساس، طرح‌های یاد شده؛ اشتغالزایی ۲۹۰ نفر را به همراه داشته و در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
شعار سال: علیرضا خزائلی اظهار کرد: طرح‌های مرمتی که در این ایام مورد بهره برداری قرار می‌گیرند شامل مرمت خانه‌های تاریخی معین الدین، مولایی و منصوری در منطقه الموت، مرمت و استحکام‌بخشی ضلع‌غربی خانه تاریخی حکیم افضل، استحکام‌بخشی بام امامزاده حسین (ع)، ساماندهی و مرمت مسجد جامع، مرمت خانه تاریخی زینعلی، استحکام‌بخشی زیر زمین خانه تاریخی نبوی، ساماندهی و مرمت مسجد تاریخی سبز و برج‌های دوگانه خرقان در منطقه آوج هستند.

وی خاطرنشان کرد: مرمت و ساماندهی بنا‌های تاریخی جزو برنامه‌های مهم و اولویت دار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر همچنین ۲ طرح گردشگری شامل میهمانپذیر در شهر قزوین و یک مجتمع خدماتی-رفاهی بین‌راهی در شهرستان بوئین‌زهرا با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

خزائلی یادآور شد: یک کارگاه صنایع دستی شامل کارگاه شیشه‌گری فوتی سنتی و تراش شیشه واقع در روستای حسین آباد قزوین با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی نیز در ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان اضافه کرد: برای بهره برداری طرح‌های یاد شده که اشتغالزایی ۲۹۰ نفر را به همراه داشته، در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۲۲۱۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین