پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۹۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
یک رسانه آمریکایی از درخواست وزیر خارجه این کشور از نماینده ویژه دولت در امور ایران برای تشکیل یک تیم مذاکره کننده از کارشناسان و دیپلمات‌های دارای دیدگاه‌های متفاوت خبر داد.
شعار سال: پایگاه خبری «آکسیوس» آمریکا امروز (چهارشنبه) از برخی منابع آگاه نقل کرده که «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه این کشور، از «رابرت مالی»، نماینده ویژه دولت کشورش در امور ایران درخواست کرده یک تیم مذاکره کننده از کارشناسان و دیپلمات‌های مختلف جهت تهیه فهرست گزینه‌های پیش روی واشنگتن در رابطه با تهران تشکیل دهد.

این پایگاه خبری به نقل از برخی منابع نزدیک به دولت «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا که نام آن‌ها فاش نشده، گزارش داده که بلینکن از نماینده ویژه دولت این کشور در امور ایران خواسته که تیم مذکور، از کارشناسان و دیپلمات‌های دارای دیدگاه‌های متفاوت در رابطه با آینده توافق هسته‌ای تشکیل شود و برخی افراد دارای رویکرد سختگیرانه در قبال تهران را نیز در بر بگیرد.

آکسیوس در گزارش خود تاکید کرده که دستورالعمل‌های جدید وزیر خارجه آمریکا نشان می‌دهد که دولت جدید این کشور در تلاش است تا هنگام تدوین سیاست خود در قبال ایران، از استناد به تفکر گروهی یک تیم واحد خودداری کند و دیدگاه‌های متنوعی در این باره را در نظر بگیرد.

بر اساس این گزارش، مسئولان آمریکایی اعلام کردند که مالی با همتایان اروپایی خود و همچنین برخی مسئولان رژیم صهیونیستی و کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس در ارتباط است در حالی که مسئولان صهیونیست و عرب نگران این هستند که وی با ایران بسیار نرم خواهد بود.

در همین حال، «ند پرایس»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز در گفتگو با این پایگاه خبری اعلام کرده که بلینکن یک تیم متخصص متشکل از کارشناسان دارای دیدگاه روشن با دیدگاه‌های متنوع تشکیل خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۹۲۲۹۳، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
ایران خیلی خیلی تونسته در زمینه عدم مذاکره با امریکا بهتر عمل کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
مذاکره با ایران زمانی میتونه محقق بشه که امریکایی ها دست از خصومت شون تا ابد نسبا به ایران بردارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
مذاکره با ایران زمانی میتونست راه گشا باشه که اقای ترامپ نزنه زیر مذاکره
الان هیچ امیدی بهشون نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین