پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تأکید کرد که مقامات دولت جدید این کشور هیچ تماسی با مقامات تهران نداشته‌اند و نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران نیز در حال حاضر بر گفتگو با متحدان اروپایی و نمایندگان کنگره متمرکز است.
شعار سال: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا سه‌شنبه شب به وقت تهران در یک نشست خبری تأکید کرد که مقامات دولت جدید این کشور تاکنون هیچ تماسی با مقامات ایرانی نداشته‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: «ایالات متحده راه زیادی تا مذاکرات مستقیم با تهران دارد.»

وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال برقراری تماس‌هایی میان «رابرت مالی» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با مقامات تهران در آینده نزدیک نیز اظهار داشت: «رابرت مالی در ابتدای کار خود بر تماس با متحدان اروپایی و اعضای کنگره متمرکز است.»
 
ایران باید به تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام بازگردد

ند پراس در خصوص کاهش سریع تعهدات هسته‌ای ایران ذیل برجام نیز گفت: «ای چالشی است که ما باید فوراً آن را برطرف کنیم. من درباره برجام صحبت نمی‌کنم، بلکه از چالش تضمین قرار نگرفتن ایران در موقعیت دستیابی به سلاح هسته‌ای سخن می‌گویم.»

این مقام آمریکایی که کشورش در سال ۲۰۱۸ از برجام خارج شده و با تحریم‌های یکجانبه خود باعث شد که ایران در نهایت تصمیم به کاهش تعهدات هسته‌ای خود بگیرد، همچنین اعلام کرد که اگر ایران به اجرای کامل برجام بازگردد، آمریکا نیز چنین کاری را انجام خواهد داد.

مقامات دولت جدید آمریکا طی روز‌های اخیر بار‌ها اعلام کرده‌اند که قبل از بازگشت آمریکا به برجام، ایران باید به تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام بازگردد.

در مقابل، ایران تأکید کرده است که آمریکا به‌عنوان کشوری که از برجام خارج شده و اقدام به وضع تحریم‌های شدید علیه ایران کرده است، باید علاوه بر بازگشت به برجام اقدام به رفع تحریم‌های خود علیه ایران کند تا پس از آن ایران نیز اجرای تعهدات هسته‌ای خود مطابق برجام را از سر گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۴۵۴۲۲، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
ما که به هیچ عنوان این موضوع رو باور نمیکنیم حس میکنیم تیم روحانی صحبت های ویژه ای داشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین