پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در حال انجام «رایزنی دقیق» با همپیمانان خود و اعضای کنگره درباره ایران است.
شعار سال : به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که با همپیمانان و اعضای کنگره در حال انجام رایزنی دقیق درباره ایران و برنامه هسته‌ای این کشور است.

وی درباره توافق صورت گرفته میان طالبان و دولت سابق آمریکا به ریاست دونالد ترامپ گفت که درباره این توافق مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

پیشتر، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گفته بود که دولت بایدن در نظر دارد تا توافقنامه با طالبان را مورد بررسی قرار دهد و اکنون نیز تاکید او بر اطلاع یافتن از جزئیات توافقنامه با طالبان حاکی از ضمیمه‌های پنهان توافقنامه قطر است.

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که «ما باید دقیقاً بفهمیم در توافقاتی که بین آمریکا و طالبان صورت گرفته، چه چیزی وجود دارد».

طبق توافقنامه قطر که 10 اسفند سال 1398 بین آمریکا و طالبان به امضا رسید، مشروط به پایبندی طالبان به تعهدات امنیتی‌اش، همه نظامیان آمریکایی باید تا ماه می سال 2021 (11 اردیبهشت 1400) خاک افغانستان را ترک کنند.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 16 بهمن 99 ، کد خبر : 2446200 ، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
چی بگیم ولله این امریکا از سر ما دست بردار نیست باید راهی برای اداره حکومت پیدا کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
ایران با خفت هیچ وقت مذاکره نمی‌کند ایران خواهان مذاکره باعزت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین