پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۲۶۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
رییس کل بانک مرکزی گفت مهلت استفاده از شرایط ویژه امهال بدهی واحد‌های تولیدی به بانک‌ها تا پایان شهریور سال ۱۴۰۰ تمدید شد.
 شعار سال : رییس کل بانک مرکزی گفت: مهلت استفاده از شرایط ویژه امهال بدهی واحد‌های تولیدی به بانک‌ها تا پایان شهریور سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: به تقاضای برخی از واحد‌های تولیدی که دارای مطالبات معوق هستند و نتوانسته بودند در فرصت تعیین شده از شرایط ویژه تمدید بدهی خود بهره‌مند شوند شورای پول و اعتبار در جلسه دیروز خود مهلت استفاده از این فرصت امهال بدهی را تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید کرد.

وی می‌افزاید: بر اساس این مصوبه بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف اند مطالبات واحد‌های تولیدی را که تمام یا بخشی از آن غیر جاری شده است به درخواست آن‌ها برای یک بار و حداکثر به مدت ۵ سال با اخذ هفت و نیم درصد از میزان بدهی و با تنفس ۶ ماهه امهال کنند.

همچنین سازوکار اجرایی این اقدام در چارچوب روش‌های امهال بانک‌ها و موسسات اعتباری است که در شهریور سال گذشته به شبکه بانکی ابلاغ شد و از ابتدای امسال لازم الاجرا شده است.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 22 بهمن 99 ، کد خبر : 2450299 ، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین