پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
هیئتی از سوی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به منظور ملاقات و دلجویی از خانواده حمیدرضا گنگوزهی، معلم فداکاری که در روستای مرزی «گزو» از توابع شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، جان خود را برای حفاظت از دانش آموزان مدرسه از دست داد، اعزام شدند.
شعارسال: محمدامین توکلی زاده، مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی در این ملاقات، ضمن دیدار با پدر، مادر، همسر و فرزندان آن مرحوم، سلام گرم تولیت آستان قدس رضوی را به ایشان ابلاغ و کمک های مالی و لوح تقدیر آستان قدس رضوی را به خانواده مرحوم گنگوزهی و شهنوازی، معلم همکار وی اهدا کرد.

توکلی زاده همچنین ضمن دعوت از این خانواده برای تشرف به مشهد مقدس به میزبانی آستان قدس رضوی، اعلام کرد: طبق دستور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، مأمور هستیم برای تأمین مسکن همسر و فرزندان این معلم ایثارگر، بررسی لازم را انجام دهیم تا مشکل مسکن این خانواده از سوی آستان قدس رضوی حل شود.

در این ملاقات، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش خاش، معاون خبر صدا و سیمای سیستان و بلوچستان و تنی چند از مسئولان استان سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش نیز حضور داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: یکشنبه 29 فروردین 1395، کدخبر: 706620 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین