پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در پایان جشن مجازی و خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب قطعنامه‌ای صادر کرد.
شعار سال: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در قطعنامه پایانی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ضمن قدردانی از حضور مردم انقلابی این استان در حرکت نمادین موتوری و خودرویی امروز بر وحدت همه اقشار مقابل استکبار جهانی تحت امر، ولی امر مسلمین جهان تأکید کرد.

در بخش‌هایی از این قطعنامه آمده است:

ایام الله دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی از نفحات قدسی و غنیمت‌های پر برکت آخرالزمان، یادآور به بار نشستن شجره طیبه ایمان و معنویت پس از ۱۴ قرن است و به حق، غدیر انقلاب و موعد و میثاق عهدی دوباره برای اهل حق عنوان گرفته است.

۲۲ بهمن، این سرآغاز حکومت الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهی و به پرچمداری حضرت حجت، الهام‌بخش تحقق وعده‌های نصرت و ظفر از جانب خدای متعال، از اعظم اعیاد ملی و دینی ما و مایه فخر و مباهات همه مستضعفان و آزادمردان و زنان جهان است که در سراسر عالم به شایستگی پاس داشته می‌شود.

بنیانگذار نستوه و مبارز این انقلاب استوار و شکوهمند اسلامی، به درستی آن را سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول الله نامیدند.

از این روست که پس از انفجار مهیب در شرق عالم، اکنون شاهد افول تمدن منحط غرب و به ویژه هیمنه پوشالی آمریکا هستیم.

خاتمه یافتن قرن‌ها ظلم و فساد، تبعیض و بی‌عدالتی که از سوی طواغیت دوران بر نسل بشر تحمیل شده است، امید و آرزوی موهوم نیست.

جنگ جهانی چهارم در حوزه‌های امنیت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و عقلانیت هم نتوانست هدف استکبارِ درون تهی و مفتضح شده را تأمین کند.

آری، حکمرانیِ سایبری خوابی بی‌تعبیر است که علیرغم هیاهوی غول رسانه‌ای آن از جمله در عرصه بیولوژیکی، اگرچه قربانیان بسیاری گرفت؛ ولی محکوم به شکست قطعی است.

ما راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن به نمایندگی از تمام مردم آزاده و حقگرای جهان، ضمن تجدید عهد و میثاق با حبل متین انقلاب جهان اسلام، بقیه‌الله الاعظم، امام زمان (عج) و نائبِ عظیم‌الشأن ایشان، امام خامنه‌ای و نیز تجدید پیمان با پیشقراولان این فتح فرخنده، شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت و نیز شهدای دفاع ملی به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دانشمند عزیز هسته‌ای، شهید فخری‌زاده، اعلام می‌داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۶۶۱۳۶۹، www.yjc.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
مردم انقلابی و ولایت مدار گیلان هیچ وقت پشت ولایت فقیهشون رو خالی نمیکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین