پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع عادلانه اعتبارات در سیستان و بلوچستان اولویت مهم دولت و از اقداماتی است که با حساسیت ویژه ای انجام می شود.
شعارسال: غلامرضا مالکی در دیدار با نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی افزود: با تلاش و همت و پیگیری های استاندار و سایر مسئولان و نگاه ویژه دولت برنامه های خوبی برای توسعه استان در ابعاد مختلف آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی اظهار داشت: بر حسب نیازها و ظرفیتها و ضرورتها اعتبارات در مناطق و شهرهای استان توزیع می شود زیرا نگاه دولت بر این است که خدمات شایسته ای در استان ارائه شود تا هم مردم ما در حوزه سیستان و بلوچستان از برکات خدمات بهره مند شوند.

علی کرد نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه در این دیدار تاکید کرد: انتظار است عدالت در تخصیص اعتبارات برای هر شهرستان و بخش های استان بصورت کامل و دقیق رعایت شود.

وی افزود: بودجه و اعتبارات در مرحله نخست باید به پروژه ها و طرح های نیمه تمام اختصاص یابد تا به سرانجام برسند زیرا طرحهایی مانند انتقال آب به خاش، جاده روتک، دو بانده کردن جاده خاش به زاهدان و خاش به ایرانشهر و چندین طرح و پروژه دیگر در سرتاسر حوزه انتخابیه نیازمند توجه ویژه دولت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اجرای طرح ها و پروژه های توسعه ای عمرانی و زیربنایی در تمامی شاخص ها مثل راه، گردشگری، برقرسانی و آبرسانی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست، شهر و شهرسازی و إلمان شهری، طرح های هادی و توسعه روستایی، صنعت معدن و تجارت، آب وخاک، سدسازی و آبخیزداری، پخش سیلاب، صنایع روستایی، رونق شهرک های صنعتی و احداث و راه اندازی شهرک های صنعتی جدید و غیره نگاه جدی دولت لازم است.

کرد گفت: صنایع و فرآوری گیاهان دارویی و ادویه ای، ایجاد سردخانه برای محصولات کشاورزی همچون خرما و غیره بصورت کامل و جامع برای کل حوزه انتخاببه شهرستان خاش و بخش های مرکزی و ایرندگان و نوک آباد و شهرستان میرجاوه و بخش های مرکزی و ریگ ملک و لادیز و بخش های کورین و نصرت آباد بصورت جداگانه در تمامی شاخص های مذکور اعتبار نیاز دارند که دولت باید برای ایجاد اشتغال و رونق تولید پیش قدم شود.

نایب رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خاش در حوزه های مختلف مرزی، گردشگری، کشاورزی، صنایع و معادن و غیره دارای ظرفیتها و توانمندی های برجسته است که تاکنون مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته که هم اینک به حمایت های ویژه دولت تدبیر و امید نیازمند است.

در نشست بررسی بودجه و اعتبارات که خانم کمال الدینی دبیر اعتبارات شهرستان خاش و خانم مالکی دبیر اعتبارات شهرستان میرجاوه نیز حضور داشتند مهمترین خواسته ها و نیازهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان برای حل مباحث مختلف قول همکاری دادند.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک سیستان و بلوچستان، تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395، کدخبر: 276676 ، www.tabnaksistanbaluchestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین