پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
بخشدار بندر امام خمینی «ره» گفت: متأسفانه نیروی انتظامیِ بخش در برخورد با مخلان امنیت شهر آن‌چنان‌که شایسته است برخورد نمی‌کند و تذکرات ما هم نتیجه‌ای نداشته است.
شعار سال: حجت خسروی بیان داشت: در اکثر ساعات شبانه‌روز، صدای تیراندازی‌های مکرر باعث نارضایتی مردم بندر امام خمینی «ره» شده و امنیت اجتماعی را به خطر انداخته است.

وی افزود: بار‌ها از فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر درخواست نمودیم که برای تقویت و تغییرات اساسی در کلانتری کوی اباذر بندر امام خمینی اقدام لازم صورت بگیرد، ولی متأسفانه تاکنون هیچ‌گونه توجه‌ای به این درخواست‌ها که خواست عمومی و به‌حق شهروندان بوده، نشده است، این خواسته به‌حق مردم و ما خدمتگزاران در جهت تقویت کلانتری بخش است نه تخریب و نادیده گرفتن زحمات نیروی انتظامی شهرستان.

خسروی تقویت نیروی انسانی و لجستیکی کلانتری‌ها در بندر امام خمینی را یک ضرورت دانست و اشاره کرد: منکر اقدامات و تلاش‌های مستمر کارکنان عزیز و سرو قامت ناجا در شهر بندر امام نیستم، اما به جد عرض می‌کنم کلانتری این بخش رها شده است و عملکرد ضعیف آن متأسفانه عملکرد بسیار قوی سایر عزیزان را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است.

نماینده عالی دولت در بندر امام خمینی در پایان گفت: برای صیانت از حقوق مردم و حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی، این موضوع را از طریق مسئولین امنیتی و سیاسی شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم نمود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۷۴۷۰ ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین