پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی، در نشست با اصحاب رسانه به بحث و گفتگو پیرامون مسائل شهری پرداختند. پرسش‌های چالشی و انتقاد اهالی رسانه از برخی حمایت‌های خاص و اختلاف‌نظر اعضای شورا با شهردار، پرداخت پول‌های بی‌حساب و کتاب و بذل و بخشش‌های شهردار و همچنین عدم توجه برخی مسئولان عالی‌رتبه شهرستان نسبت به بندر امام، اعم از اختلاف نظر‌های شخصی و سلیقه‌ای مطرح شد که نتیجه آن وضعیت نابسامان و آشوب‌زده شهر است.
شعار سال: یکشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، دومین نشست اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره)، با اصحاب رسانه با حضور اکثریت اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، اهداف و برنامه‌های شورای ششم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که مهم‌ترین آن‌ها تعریف و ساماندهی پروژه‌ها بر اساس بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی تخصیص داده شده سال جاری و درآمد‌های شهرداری بود که ۳۶ پروژه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای امسال در نظر گرفته شده است.

مدیریت نیروی مازاد شهرداری، تنظیم سند چشم‌انداز، خرید کارخانه آسفالت و بهسازی آسفالت شهر نیز، بخشی از برنامه‌های پیش رو و در دستور کار شورای ششم اعلام شد.

در ادامه این جلسه، پرسش‌های چالشی و انتقاد اهالی رسانه از برخی حمایت‌های خاص و اختلاف‌نظر اعضای شورا با شهردار، پرداخت پول‌های بی‌حساب و کتاب و بذل و بخشش‌های شهردار و همچنین عدم توجه برخی مسئولان عالی‌رتبه شهرستان نسبت به بندر امام، اعم از اختلاف نظر‌های شخصی و سلیقه‌ای مطرح شد که نتیجه آن وضعیت نابسامان و آشوب‌زده شهر است.

اعضای شورای شهر نیز نسبت به این‌گونه پرداخت‌های غیرضروری شهرداری به برخی مسئولین و ارگان‌ها معترض بودند.

این جلسه با حضور قاسم رضاییان، هدایت جوکار، فرید قنواتی، احمد مقدم و اصغر روحی از اعضای شورای شهر برگزار شد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۸۰۱۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین