پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷۶ پروانه بهره برداری در سال جاری در بخش معادن استان صادر شده است.

شعار سال:داوود شهرکی اظهار داشت: در سال جاری ۳۷۶ پروانه بهره برداری در بخش معادن استان سیستان و بلوچستان صادر شده که نسبت به سال گذشته ۲۴۵ درصد رشد نشان می دهد.
 
وی با اشاره سال گذشته ۱۰۹ پروانه بهره برداری در بخش معادن سیستان و بلوچستان صادر شده است، افزود: قطعا جذب سرمایه گذار در پروژه های بزرگ سبب توسعه و رونق بخش های صنعت، معدن و تجارت و توسعه زیر ساخت ها در استان می شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان یکی از مناطق مستعد در زمینه سرمایه گذاری به ویژه در بخش معدن است، ادامه داد: توجه به سرمایه گذاری خصوصی با نظارت و هماهنگی بخش دولتی از جمله عواملی است که می‌تواند رونق اقتصادی، تجاری استان و منطقه را در پی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان با داشتن جوان‌ترین جمعیت در میان استان‌های کشور نیازمند فراهم کردن شغل برای این قشر جوان است که بهره گیری از ظرفیت معادن یکی از راهکارهای مهم در ایجاد اشتغال پایدار برای آنان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی می متالز ، تاریخ انتشار:  23 بهمن 1399  ، کدخبر: 160700، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
صنعت معدن و تجارت در ايران مدت هاست كه به دست نااهلان افتاده و شكي بهش بايد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین