پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۸۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
بیژن نوروزی مقدم گفت: جلسات متعددی با دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط در خصوص نرخ نان داشته‌ایم و اخیرا در استانداری جلسه‌ای در این باره برگزار شد که امیدواریم جلسه نهایی باشد و استاندار تهران، افزایش نرخ نان را تصویب و اجرایی کند.
شعار سال: رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران تصریح کرد: ما امیدوارانه طی 8 ماه گذشته به دنبال افزایش نرخ نان بوده‌ایم، متاسفانه گرانی‌ در صنف نانوایان جایز نیست و هزینه‌های روزمره نانوایان به شدت در حال افزایش است.
وی ادامه داد: با درآمد سال 98، نانوایان نمی‌توانند هزینه‌های سال 99 را مدیریت کنند؛ مسئولین در تلاش هستند که نان با قیمت ارزان به دست مردم برسد اما متاسفانه نانوایان تحت فشار بوده و هزینه‌های سربار تحمل می‌کنند و باید به آن‌ها هم توجه شود.
نوروزی مقدم اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، دولت حقوق کارگران را 26 درصد افزایش داد و دو ماه بعد از اعلام دستمزد کارگران، هزینه مسکن را از 100 به 300 تومان و هزینه مزایای قانونی را از 110 به 400 تومان افزایش داد و این هزینه‌ها به صورت قانونی به کارفرمایان تحمیل شد. متاسفانه برخی نانوایان در این شرایط به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در تامین هزینه‌هایشان، مجبور به افزایش خود‌سرانه قیمت نان می‌شوند و این درحالی است که اگر ابتدای هرسال متناسب با رشد تورم، یک نرخ معقول برای نان در نظر گرفته شود، نانوایان با مشکلات اقتصادی و فشارهای مالی مواجه نخواهند شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری غلات نیوز ، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.ghalatnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
افزايش نرخ نان اون هم در ايران ميتونه مردم رو به شدت بدبخت تر كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین