پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
معاون اول قوه قضاییه در خصوص تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکل نیروی انسانی برطرف شود، اما بودجه لازم برای جذب نیروی انسانی از سوی دولت تخصیص داده نشده است.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شوراى معاونین قضایى دادگاه‌هاى عمومى و انقلاب تهران ضمن گرامیداشت ماه پربرکت رجب و یادآوری فضائل این ماه، گفت: امر قضا کار خطیری است و علی‌رغم مشکلات و کمبود‌های موجود، باید پشتوانه بسیار محکمی داشته باشیم تا این امر خطیر را آنگونه که باید و شاید انجام دهیم و رضای خالق و خلق را جلب کنیم.

معاون اول قوه قضاییه افزود: باتوجه به اهمیت کار قضاوت باید از خداوند متعال کمک بگیریم و برای کمک گرفتن از او آبرومند‌ترین افراد درگاه الهی که همان معصومان (ع) هستند را واسطه قرار دهیم تا خداوند به ما کمک کنند.

محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی حاضرین در این نشست، گفت: تمامی موارد را یادداشت کردم، اما خواهشم این است که کمک کنید تا در خصوص این مسائل راه‌حل پیدا کنیم؛ باید تلاش کنیم تا پرونده‌های وارده به دستگاه قضا کاهش یابد، مجلس، دولت و متولیان فرهنگ می‌توانند در انجام این امر کمک کنند.

وی در خصوص تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی نیز گفت: تمام تلاشمان را کرده و می‌کنیم تا مشکل نیروی انسانی برطرف شود، اما بودجه لازم برای جذب نیروی انسانی از سوی دولت اختصاص نیافته است. همچنین، نحوه جذب و گزینش، زمان‌بر است که نیاز به بازنگری جدی در این زمینه وجود دارد.

معاون اول قوه قضاییه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مشکلات کارمندان دستگاه قضایی، در زمینه معیشتی، اظهار کرد: در زمینه مشکلات رفاهی و معیشتی همکاران، تلاش‌های فراوانی برای بهبود این امر انجام شده و همچنان تلاش می‎‌کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۲۲۱، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
عدم جذب نیروی انسانی مورد نیاز واقعا تونسته مسائل و مشکلات زیادی رو به وجود بیاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین