پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
معاون اول قوه قضاییه گفت: در پرونده حسین فریدون هم سرنخ‌هایی از طبری دیده شد و موضوع بررسی شد و اولین اقدام این بود که ایشان از سمتش برکنار شد.
شعار سال: محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری امروز گفت: ۱۲۵ نفر از قضات در این مدت صلب صلاحیت شدند و تعدادی هم به مراجع کیفری سپرده شدند تا به پرونده شأن رسیدگی شود.

در همه تاریخ انقلاب افرادی بودند که نفوذی بودند مثل کشمیری و کلاهی ها، اما کی از نفوذ این‌ها مطلع شدیم؟ در همه زمان‌ها نسبت به این افراد تردید‌هایی بود و شایعاتی مطرح می‌شد، اما پس از گذشت زمانی این موضوعات برملا شد.

حتی من از رییس قوه قضاییه هم پرسیدم ایشان گفتند من تا زمانی که فساد این فرد برملا شود واقعا خودم به این موضوع نرسیدم که طبری فسادی داشته است.

در سال ۹۷ وقتی سازمان اطلاعات سپاه به میدان آمد و با همکاری وزارت اطلاعات بررسی‌های همه جانبه صورت گرفت مشخص شد یک ردپایی از آقای طبری وجود دارد. برای مثال در پرونده دانیال زاده ردپایی از طبری پیدا شد.

در پرونده حسین فریدون هم سرنخ‌هایی از طبری دیده شد و موضوع بررسی شد و اولین اقدام این بود که ایشان از سمتش برکنار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پورتال خبری برترین ها ، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1399 ، کدخبر: 1006120 ، www.bartarinha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین