پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
فرمانده حفظ و نشر ارزش‌های آثار دفاع مقدس ایلام گفت: ظهر امروز فرمانده گروه تفحص جبهه میانی و یکی از همکارانش که مشغول تفحص شهدا بودند، به وسیله مین به شهادت رسیدند.
شعار سال: محمد حسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: استان ایلام به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی درگیر مین‌های خنثی نشده‌ای است که امروز موجب به شهادت رسیدن فرمانده جبهه میانی تیم تفحص و همکارشان شهید قاسمی در منطقه مرزی رضا آباد در شهرستان مهران شد.

وی افزود: منطقه رضا آباد یک منطقه عملیاتی در دوران دفاع مقدس بوده است که به علت بارش باران تجهیزات جنگی که به صورت تنظیم نشده زیر خاک حفر شدند بیرون میفتند و موجب انفجار و به شهادت رسیدن افرادی که در مناطق مرزی مشغول پاکسازی هستند می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: شهید علیرضا گل محمدی اهل تبریز و شهید قاسمی اهل شاهرود هستند که تاکنون تصمیمی برای انتقال یا تشیع اجساد آن‌ها گرفته نشده و منتظریم پس از تصمیم گیری در کمال احترام و با رعایت شرایط کرونایی در مکان مشخص شده تشییع شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30 بهمن  1399، کد خبر: 4959563،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین