پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
فرمانده نیروی انتظامی از آغاز موج بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران گیت‌های ویژه و فوق العاده بازگشایی خواهند شد.
شعار سال: سردار حسین اشتری در بازدید سرزده از مرز مهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در حال حاضر موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و با توجه به اینکه افرادی که به صورت هوایی عازم کربلای معلی شده‌اند، می‌توانند از مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شوند.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران و چذابه پذیرای زائران عزیز هستند، افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دهند و در صورت افزایش حجم تردد زائران به کشور اقدام به بازگشایی گیت‌های فوق العاده و ویژه خواهیم کرد تا از اتلاف وقت هموطنان جلوگیری شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، سازمان حمل ونقل و سایر سازمان‌ها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهر‌های مبداء به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: همکاران ما تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیر‌های مواصلاتی اندیشیده اند تا زائران پس از ورود به کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهر‌های خود انتقال شوند.

سردار اشتری از زائران خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و عزیزانی که با خودروی شخصی به مرز‌ها مراجعه کرده اند با استراحت کامل در مکان‌های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به شهر‌های خود باز گردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۸۰۷۹۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
امیدواریم که تمام امکانات براشون فراهم باشه که دچار مشکل نشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین